ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دختری که ۱۰ سال گمشده بود تمام این مدت را در یک کافی نت سپری کرده

والدین Xiao Yun تصور می کردند دخترشان که 10 سال پیش از خانه فرار کرده و هرگز بازنگشته بود، حتما جان خود را از دست داده. اما هفته گذشته پلیس این دختر را که اکنون ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

والدین Xiao Yun تصور می کردند دخترشان که 10 سال پیش از خانه فرار کرده و هرگز بازنگشته بود، حتما جان خود را از دست داده. اما هفته گذشته پلیس این دختر را که اکنون 24 سال سن دارد، زنده و کاملا سالم در یک کافی نت پیدا کرده اند.

به گزارش «چاینا مورنینگ پست» این خانم 10 سال پیش، هنگامی که فقط 14 سالش بوده در پی مشاجره با خانواده خود، خانه را ترک کرده و تاکنون هم هیچ خبری از او به دست نیامده بوده. تا اینکه چند روز پیش در یک کافی نت در حالی که «کراس فایر» بازی می کرده او را پیدا کرده اند.

در تحقیقات پلیس مشخص شد او از کارت شناسایی جعلی برای ورود به کافه های اینترنتی استفاده می کرده و در سال های اخیر تقریبا همه روز خود را در چنین مکان های سپری می نموده است. پس از دستگیری اعتراف کرده که چند سال پیش از خانه فرار کرده بوده و در کافی نت ها مشغول به کار بوده و تاکنون تقریبا با انعام مشتری ها زندگی کرده و برای کسب درآمد بیشتر، صندوق داری نیز انجام می داده است.

پس از مخالفت های ابتدایی، سرانجام Yun  قبول کرده تا با خانواده خود ملاقات کند. پدر و مادر او در تمام این ده سال به امید اینکه فرزندشان با آنها تماس بگیرد، شماره تلفن خود را عوض نکرده بودند.

پس از این ملاقات مادر Yun  گفته: «من انسان خشن و بداخلاقی هستم و قبلا دایم دخترم را سرزنش و با او بدرفتاری می کردم. اما حالا او بزرگ شده و من هرگز با او بد صحبت نخواهم کرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Ali
    Ali | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    میشه ادرس اون کافینتو بدین؟؟

  • احمد
    احمد | ۵ آذر ۱۳۹۴

    متاسفانه ما ناخودآگاه از جامعه خودمون یادگرفتیم هر حرفی و دروغ بدونیم مگر اینکه خلافش ثابت بشه. و همیشه بدترین سناریو و با قاطعیت درنظر میگیریم.

    اعتراف به موضوعی که تو ذهن شما هست اونجا سخت نیست که لازم باشه کسی دروغ بگه و مردم هم در کشورهای دیگه معمولا مثل ما راحت دروغ نمیگن. پس فرض های جنایی نکنید الکی.

  • محمد
    محمد | ۴ آذر ۱۳۹۴

    انعام مشتریا؟؟؟
    خخخ اره ما هم باور کردیم
    منحرفم خودتونید -___-

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی