ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ورژن نسل هشتمی Gone Home ماه آینده عرضه می شود

ورژن کنسولی بازی تحسین شده Gone Home هنوز هم در دست ساخت قرار دارد و این بار دیگر چیزی تا عرضه آن باقی نمانده. استودیو Fullbright چندی پیش نسخه کنسولی را کنسل کرد تا این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

ورژن کنسولی بازی تحسین شده Gone Home هنوز هم در دست ساخت قرار دارد و این بار دیگر چیزی تا عرضه آن باقی نمانده. استودیو Fullbright چندی پیش نسخه کنسولی را کنسل کرد تا این عنوان در انحصار پی سی باقی بماند اما حالا طی قراردادی جدید، این بازی دوباره در دستور ساخت قرار گرفته.

Gone Home قرار است در تاریخ 12 ژانویه برابر با 22 دی ماه برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود. متاسفانه نسخه Wii U این بازی کنسل شده و قرار نیست بازی برای این پلتفرم عرضه شود.

این بازی، سال 2013 برای پی سی عرضه شد و توانست موفقیت های بسیاری کسب کند. وبسایت هایی نظیر Polygon به آن لقب افتخاری بهترین بازی سال را دادند و تعداد کثیری از منتقدین آن را برترین بازی مستقل سال برشمردند. حال نسخه جدید که قرار است برای کنسول ها عرضه شود تفاوت خاصی با نسخه ابتدایی ندارد.

Gone Home، داستان دختری را تعریف می کند که پس از مدتی طولانی تحصیل در کالجی اروپایی، به آمریکا بازگشته و در بدو ورود، خانه را خالی از سکنه می بیند. اتمسفر بی نظیر و داستان سرایی قدرتمند به لطف محیط سازی عالی، Gone Home را به عنوانی درجه یک تبدیل کرد. استودیو Fullbright در حال حاضر توسعه بازی Tacoma را در پیش گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی