ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن گوگل حالا در آیفون از 3D Touch و در آیپد از مالتی تسکینگ پشتیبانی می کند

گوگل اپلیکیشن iOS خود را با ارائه یک بروزرسانی، برای صاحبان آیفون های 6S و 6S Plus کاربردی تر از همیشه کرده است. اپلیکیشن یادشده حالا از 3D Touch پشتیبانی به عمل می آورد، بدین شکل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

گوگل اپلیکیشن iOS خود را با ارائه یک بروزرسانی، برای صاحبان آیفون های 6S و 6S Plus کاربردی تر از همیشه کرده است. اپلیکیشن یادشده حالا از 3D Touch پشتیبانی به عمل می آورد، بدین شکل که با فشار روی آیکن آن حالا می توانید به جستجوی سریع متنی یا جستجو از طریق صدا بپردازید.

همچنین امکان جستجوی تصاویر از طریق 3D Touch هم در نسخه جدید اپلیکیشن گوگل فراهم شده. اما این بروزرسانی فقط برای کاربران آیفون نبوده، بلکه کاربران آیپد هم از قابلیت های ویژه ای برخوردار شده اند.

اپلیکیشن گوگل برای آیپد حالا از مالتی تسکینگ پشتیبانی می کند. بدین معنی که می توانید در کنار اپلیکیشن گوگل، اپلیکیشن دیگری را باز کرده و به طور همزمان به کار در محیط آن مشغول شوید.

برای کلیه کاربران، اپلیکیشن گوگل از این پس ساعات کاری مراکز مختلف مثل رستوران ها، فروشگاه ها و ... را در تعطیلات پایان سال به نمایش در می آورد تا پیش از مراجعه به آنها، از فعال بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

اپلیکیشن به روز شده گوگل برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی