ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی اصراری بر عرضه زود هنگام Mi 5 همراه با چیپست اسنپدراگون 820 ندارد

شیائومی در مورد پرچمدار آتی اش که احتمالا Mi 5 نام دارد تا به امروز سیاست سکوت را در پیش گرفته است. لذا شایعاتی که در مورد معرفی قریب الوقوع آن پیش از اتمام سال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

شیائومی در مورد پرچمدار آتی اش که احتمالا Mi 5 نام دارد تا به امروز سیاست سکوت را در پیش گرفته است. لذا شایعاتی که در مورد معرفی قریب الوقوع آن پیش از اتمام سال جاری میلادی یا قرار گرفتنش در لیست نخستین دستگاه های عرضه شده در سال جدید شنیده می شد، همگی گمانه زنی هایی خام هستند.

به تازگی نیز لی جون، مدیر عامل این کمپانی هشدار داده که برای عرضه شیائومی به عنوانی یکی از نخستین دستگاه های بهره مند از چیپست اسنپدراگون 820 هیچ عجله ای ندارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این اظهار نظر می توان بدان معنا باشد که احتمالا تا بعد از بهار سال آینده، چشممان به جمال Mi 5 روشن نخواهد شد، با این همه، مدیر عامل این کمپانی چینی پیشتر خبر داده بود که دستگاه یاد شده «ارزش صبر کردن را دارد» و آن را یک ابزار همراه «فوق العاده» خوانده بود.

خلاصه کلام اینکه، شیائومی تصمیم گرفته در مورد پرچمدار آتی خود بیشترین اهمیت را به «تجربه کاربری و تولید انبوه» بدهد تا اینکه صرفا اولین محصول بهره مند از چیپست اسنپدراگون 820 را روانه بازار نماید.

اظهارات اخیر آقای لی جون همچنین می تواند نشانگر آن باشد که شرکت مورد بحث هم اکنون در حال بهینه سازی دستگاه یاد شده است و تصمیم گرفته که منتظر افزایش میزان تولید چیپست اسنپدراگون 820 بماند چرا که قطعا تلفن های هوشمند متعددی از جمله گلکسی اس 7 سامسونگ قرار است که از این چیپست بهره بگیرند.

با در نظر داشتن اینکه طبق اخبار قبلی، Mi 5 قیمتی برابر با نسخه قبلی اش دارد (یعنی 320 دلار برای بازار چین) پیش بینی می شود که تقاضا برای آن بالا باشد و در نتیجه شرکت سازنده اش می خواهد اطمینان حاصل کند که به تعداد کافی چیپست اسنپدراگون 820 برای استفاده در این پرچمدار تولید شده و موجود است.

گفتنی است که کوالکام در نظر دارد این چیپست را با بهره گیری از نسل دوم فرایند 14 نانومتری سامسونگ تولید کند و این یعنی تامین اسنپدراگون 820 پروسه ای آرام اما مستمر را در سه ماهه نسخت سال 2016 دنبال خواهد کرد و در نتیجه همه شرکت هایی که برای خرید آن صف کشیده اند قادر نخواهند بود در این بازه زمانی میزان سفارش گذاری شده خود را دریافت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    خیلی دوست دارم این گوشیو ببینم، یک سال و نیم تلاش شیاومی و وسواسی که در ارائه این گوشی به خرج می ده جذابه! (=

    • علیرضا
      علیرضا | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

      کاملا با شما موافقم. و اینکه اگر دو سیمکارته بود به هر قیمتی شده می‌خریدمش.

مطالب پیشنهادی