ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با VirZoom، کنترلری متفاوت برای واقعیت مجازی آشنا شوید

تا به حال سوار بر اسب های بالدار یا همان پگاسوس های باستانی مشغول سکه جمع کردن از میان درختان بوده اید؟ این شاید اولین تجربه ای باشد که از VirZoom به دست خواهید آورد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

تا به حال سوار بر اسب های بالدار یا همان پگاسوس های باستانی مشغول سکه جمع کردن از میان درختان بوده اید؟ این شاید اولین تجربه ای باشد که از VirZoom به دست خواهید آورد. در حقیقت VirZoom دوچرخه ای ثابت است که دسته های آن حکم کنترلر را ایفا می کنند و برای ورود به دنیای بازی های آن باید یک هدست آکیلس ریفت روی سر خود بگذارید. دوچرخه سواری با آکیلس ریفت و پرواز با اسب بالدار؛ ترکیب عجیبی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سازندگان VirZoom معتقدند که واقعیت مجازی را نباید ایستاده و یا حتی ساکن روی یک صندلی تجربه کرد، بنابراین آن ها دوچرخه ای ثابت با قیمت 249 دلار ساخته اند تا شما علاوه بر بازی کردن، اندکی هم ورزش کنید و به تقویت عضلات پای خود بپردازید.

در E3 امسال، کمپانی ساکن ماساچوست VirZoom، نمونه ای اولیه از محصول خود را ارائه داد که با آنچه امروز می بینیم تفاوتی عمده داشت. بعدها همه چیز تغییر کرد و تصمیم بر آن شد تا فرمان دوچرخه شبیه به یک کنترلر بازی طراحی شود. نرم افزار VirZoom به خوبی با آکیلس ریفت کار می کند اما در حال حاضر ورژن های پلی استیشن وی آر و اچ تی سی وایو در دسترس نیستند. با این حال تیم مدعی شده که نسخه های مربوط به دو سخت افزار دیگر هم در دستور کار قرار دارد.

در حال حاضر، صرفا 5 بازی برای این دستگاه توسعه داده شده که برای دسترسی به بخش چند نفره آن ها، دریافت آپدیت جدید بازی ها و اطلاعات مربوط به سلامتی تان باید ماهانه 9.99 دلار پرداخت کنید. 300 نفر اولی که اقدام به خرید دستگاه کنند، می توانند با 50 دلار تخفیف، دستگاه را با هزینه 199 دلاری در اختیار داشته باشند. هنوز تاریخ عرضه ای برای دستگاه در نظر گرفته نشده است.

chomitz3015-jcp8257s-1

pollinator-02-1

virzoom-controller-picture-1

virzoomcontrols

chomitz3015-jcp8229f-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    این بازیش برای اونایی که ترایپوفوبیا دارن اصلا مناسب نیست!

مطالب پیشنهادی