ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دو دوربین جدید کانن معرفی شد
تکنولوژی

کانن از دو دوربین G7 X Mark II و SX720 HS رونمایی کرد

دوربین EOS 80D تنها دوربینی نیست که کانن در روز جاری از آن رونمایی می کند. این شرکت امروز رسماً دو دوربین کامپکت PowerShot G7 X Mark II و SX720 HS را نیز به سبد محصولات خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

دوربین EOS 80D تنها دوربینی نیست که کانن در روز جاری از آن رونمایی می کند. این شرکت امروز رسماً دو دوربین کامپکت PowerShot G7 X Mark II و SX720 HS را نیز به سبد محصولات خود افزود. این دو مدل از سری دوربین های محبوب «ببین و بگیر» کانن محسوب می شوند که هم قیمت مناسب تر و هم کاربری ساده تری دارند.

البته G7 X Mark II به طور مشخصی از دیگر محصول تازه وارد بهتر و قوی تر است. دوربین فوق که جایگزین مدل G7 X سال ۲۰۱۴ می شود،‌ دارای یک سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی CMOS به ابعاد حدود ۱ اینچ است. با توجه به استفاده از پردازنده جدید DIGIC 7 و داشتن فوکوس خودکار تشخیص فاز و ردیاب حرکت ارتقا یافته، انتظار می رود که سرعت ثبت تصاویر در G7 X Mark II به شکل قابل ملاحظه ای سریع تر از نسل قبلش باشد.

لنز غیر قابل تعویض به کار رفته در این دوربین از گشادگی دیافراگمی بین ۲۴ تا ۱۰۰ میلیمتر (f1.6 تا f2.6) برخوردار است. زوم اپتیکال آن نیز با ۴.۲ باکش برابری می کند. از دیگر مشخصات این دوربین می توان به محدوده به ISO قابل قبول ۱۲۸۰۰ تا ۲۵۶۰۰، قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و نمایشگر 3 اینچ LCD با دقت بالا اشاره کرد. دوربین فوق می تواند از طریق WiFi و NFC به رایانه های رو میزی، تلفن های هوشمند تحت iOS و اندروید و سایر گجت ها متصل شود.

همانطور که پیش تر گفتیم، دیگر دوربین جدید یعنی SX720 HS، مشخصات ضعیف تری دارد و به طبع ارزان تر نیز خواهد بود. سنسور CMOS این دوربین نیز ۲۰.۱ مگاپیکسلی است، اما در عوض از پردازنده DIGIC 6 برای پردازش تصویرهای گرفته شده بهره می برد.

گشودگی دهانه لنز SX720 HS بین ۲۴ تا ۹۶۰ میلیمتر بوده و زوم اپتیکال ۴۰ اکس را در اختیار کاربرش قرار می دهد. چنین قدرت زومی با توجه به ابعاد کوچک این دوربین واقعاً تحسین برانگیز است. در خصوص قابلیت فیلمبرداری هم باید گفت که محصول جدید کانن می تواند با سه نرخ ۲۴، ۴۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و با کیفیت فول اچ دی به ضبط تصاویر بپردازد. مانند مدل دیگر، این دوربین هم مجهز به یک نمایشگر ۳ اینچ و امکانات ارتباطی چون WiFi و NFC است.

طبق اعلام شرکت سازنده مدل G7 X Mark II با قیمت ۷۰۰ دلار و مدل SX720 HS با قیمت ۴۰۰ دلار از ماه مارس در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این دو دوربین کامپکت را مشاهده کنید.

q-80-2 img-4509-1 img-4508-1 img-4507-1 hr-g7x-markii-top-cl-1 hr-sx720hs-black-back-cl-1 hr-sx720hs-black-top-cl-1 img-4504-1 q-80 hr-g7x-markii-backopen-cl-1 hr-g7x-markii-back-cl-1 hr-g7x-markii-3qbacklcd-cl-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی