ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار تصاویر زنده از موبایل LeEco Le 2

کمپانی چینی LeTV که تقریبا یک تازه وارد در دنیای تلفن های هوشمند محسوب می گردد توانست در عرض 8 ماه بیش از 4 میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش برساند و در اواخر دی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

کمپانی چینی LeTV که تقریبا یک تازه وارد در دنیای تلفن های هوشمند محسوب می گردد توانست در عرض 8 ماه بیش از 4 میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش برساند و در اواخر دی ماه بود که در جریان یک نشست از تغییر نام و لوگوی خود خبر داد و اعلام نمود از این پس با نام تجاری LeEco به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در همان زمان نیز شایعاتی مبنی بر توسعه و تولید اسمارت فون جدیدی به نام Le 2 توسط این شرکت در وب منتشر شد که ادعا می کردند این موبایل قدرتش را از چیپست 64 بیتی و 10 هسته ای Helio X20 می گیرد و اگر این خبر صحت داشته باشد، محصول یاد شده نخستین تلفن هوشمند تحت برند LeEco خواهد بود که به این تراشه مجهز شده.

در همین راستا امروز چندین عکس زنده از این دیوایس منتشر شده که می توان بر اساس آنها برخی از مشخصات احتمالی LeEco Le 2 را حدس زد. همان طور که در تصاویر می توان دید، در بخش پشتی این دستگاه لوگوی LeEco حک شده و دیگر از نام Letv خبری نیست، حسگر تشخیص اثر انگشت و فلاش LED نیز در کنار دوربین اصلی دستگاه کار گذاشته شده اند.

کلیدهای قفل/پاور و تنظیم صدا در سمت راست بدنه تعبیه گشته اند و پورت Type-C USB نیز در بخش پائینی آن مشاهده می شود. همچنین می توان حدس زد که بدنه از جنس فلز ساخته شده است.

با استناد به شایعاتی که تاکنون وجود داشته، این اسمارت فون با صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، چیپست اسنپدراگون 820 یا Helio X20، فناوری شارژ سریع، دوربین 21 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین 4 مگاپیکسلی در بخش جلو همراه خواهد بود.

البته تا زمان رونمائی این دستگاه که گفته می شود ماه دیگر است، باید صبر نمود و دید کدام یک از این مشخصات واقعی هستند.

در ادامه می توانید تصاویر زنده این دستگاه را مشاهده کنید.

LeEco-Le-2-real-life-images-leak_1-w600

LeEco-Le-2-real-life-images-leak_2-w600

LeEco-Le-2-real-life-images-leak_3-w600

LeEco-Le-2-real-life-images-leak_4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی