ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از برخی دستاوردهایش برای آینده پرده برداشت

به نظر می رسد که سامسونگ این روزها بیشتر از هر زمان دیگری بر انقلابی بودن پلتفرم واقعیت مجازی باور پیدا کرده. شرکت مورد اشاره اما باور دارد که تجربه سه بعدی کنونی در هدست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

به نظر می رسد که سامسونگ این روزها بیشتر از هر زمان دیگری بر انقلابی بودن پلتفرم واقعیت مجازی باور پیدا کرده. شرکت مورد اشاره اما باور دارد که تجربه سه بعدی کنونی در هدست های واقعیت مجازی چندان هم پویا نیست.

شما پس از بر سر گذاشتن یک هدست VR، همچون یک روح هستید که در حال تماشای یک محتوای ۳۶۰ درجه است و صرفا می تواند به اطراف خود نگریسته و زوایای مختلف را ببیند. در این حالت، بدن شما اصلا این حرکات را حس نمی کند.

در فستیوال SXSW، سامسونگ ایده هایی را مطرح کرد که کاربر می تواند از طریق آن، واقعیت مجازی را به گونه ای بهتر تجربه کند. یکی از این ایده ها که در قالب یک نمونه اولیه به نمایش کشیده شد، Entrim 4D نام دارد. این محصول با وارد کردن پالس های الکتریکی هیجان بیشتری به بیننده VR القا می کند.

پس از بر گوش گذاشتن این هدفون، توسط لرزش های خفیفی که ایجاد می شود، بدن شما تا حدی حس خواهد کرد که در مرکزیت این رخدادها قرار گرفته. در ویدیوی پایین می توانید توضیحات سامسونگ برای Entrim 4D و نحوه کار آن را مشاهده کنید.


>

محصول بعدی سامسونگ در SXSW، نمونه اولیه یک پلتفرم اجتماعی اجتماعی به نام Waffle است. این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می دهد با هم همکاری نموده و محتوای مورد نظر خود را با سایر اعضای گروه به اشتراک بگذارند.

Waffle یک شبکه اجتماعی معمولی نیست و به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند تصاویر را به سادگی ویرایش کرده و سپس آنها را به اشتراک بگذارند. در ویدیوی پایین نحوه دقیق عملکرد این شبکه اجتماعی را مشاهده کنید.


>

در آخر اما می رسیم به یک اپلیکیشن که از سوی سامسونگ معرفی شده و !Hum On نام دارد. این اپ صدای انسان را ضبط کرده و آن را توسط الگوریتم خود، به موسیقی بدل می کند. همچنین می توانید ابزار موسیقی خود را انتخاب کنید.

در واقع این اپ به شما اجازه می دهد تا با سوت زدن، موسیقی تولید کنید. ویدیوی اپلیکیشن یاد شده را در پایین مشاهده کنید.


>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی