ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودروی اپل احتمالا در سال ۲۰۲۱ و با قیمت ۷۵ هزار دلار به فروش خواهد رسید

آقای «جین مانستر» (Gene Munster)، یکی از تحلیلگران ارشد موسسه سرمایه گذاری Piper Jafray است که معمولا گمانه زنی های خود در مورد سیاست های آتی اپل را منتشر می کند. وی امروز خبر می دهد که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

آقای «جین مانستر» (Gene Munster)، یکی از تحلیلگران ارشد موسسه سرمایه گذاری Piper Jafray است که معمولا گمانه زنی های خود در مورد سیاست های آتی اپل را منتشر می کند.

وی امروز خبر می دهد که اپل در سال ۲۰۲۱ خودروی هوشمندش را با قیمت ۷۵ هزار دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. مانستر می گوید که این اتومبیل خودران ۵ سال دیگر با ما فاصله دارد و قرار است با قیمتی مشابه با خودروی Model S از تسلا عرضه شود.

وی می گوید:

«این خودرو در چهارچوب زمانی سال ۲۰۱۹ الی ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد. اما زمان عرضه اش در سال ۲۰۲۱ است. اپل معمولا در توسعه محصولات مرغوب فعالیت می کند و به همین دلیل انتظار می رود که قیمت مدل پایه، از حدود ۷۵ هزار دلار آغاز شود.»

مانستر همچنین خبر می دهد که اکنون احتمال ورود خودروی اپل به بازار ۵۰ الی ۶۰ درصد است. او همچنین باور دارد که اپل توسعه پروژه Titan را آغاز نموده و دلیلی ندارد آن را لغو کند.

این تحلیلگر معروف همچنین باور دارد که اپل برای طراحی این خودرو، از زبان همیشگی طراحی محصولات خود استفاده کرده و آن را تا حد ممکن ساده تولید خواهد کرد.

مانستر ادامه می دهد:

«اپل اینک به این فکر می کند که به چه طریق بتواند برای ۲۰۰ سال آینده در هسته تجارت جهانی حضور داشته باشد. ما تصور می کنیم که نام این اتومبیل Apple Car خواهد بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    برام جالب چه شکل و شمایلی پیدا میکنه
    و این سنعت قرار چه طور تغییر پیدا کنه
    اصلا میتونه محصولی باشه که بهش بگیم انقلابی

    • ...
      ... | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

      *صنعت

  • ali
    ali | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    همان زبان طراحی اوه مای گاد یعنی باید خودمون و واسه ماشینهایی آماده کنیم که تک درب تک سیلندر ورژن اولیه اگر هیبریدی باشه یکپارچگی پورت شارژ کردن و بنزین زدن یکپارچگی لوله اگزوس با سپر عقب ماشین احتمالا موقع رانندگی واسه صرفجویی تو مصرف باتری پخش آهنگ تو ماشین غیر فعال بشه صد در صد هم که رادیو و فندک نداره صد درصد در کاپوتشم با بدنش یکپارچست تو مدلهای تک صندلی دو صندلی و چهار صندلی عرضه میشه چه شود ساختشم که میدن به فاکسکان ?

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    درستش Piper Jaffray یه

مطالب پیشنهادی