ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا مک بوک رتینا 12 اینچی جدیدی به زودی عرضه شود

هفته پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد مک بوک های فوق باریک 13 و 15 اینچی خود را برای نیمه دوم سال 2016 آماده سازد. احتمالا کوپرتینویی ها مشابه همین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

هفته پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد مک بوک های فوق باریک 13 و 15 اینچی خود را برای نیمه دوم سال 2016 آماده سازد. احتمالا کوپرتینویی ها مشابه همین رویکرد را در قبال با مک بوک های رتینا 12 اینچی نیز داشته باشند.

کدهای جدیدی که درون سیستم عامل OS X و اپلیکیشن های آن پیدا شده، نشان می دهد که حداقل یک مک بوک جدید در دست تولید قرار دارد و به زودی معرفی و عرضه می شود. این مدل با عنوان 12-inch MacBook Early 2016 در بخش System Image Utility دیده می شود اما هنوز چنین دستگاهی از سوی اپل معرفی نشده.

early-2016-12-inch-retina-macbook-os-x

همین مدل در اپلیکیشن OS X Server، بخش NetInstall دیده شده است. اما دیگر مدل های مک بوک در این بخش نام شان دیده نمی شود. MacRumors می گوید که واژه Early، به انتشار زودهنگام دستگاه و پیش از پایان یافتن نیمه اول سال اشاره دارد.

کند و کاو بیشتر OS X 10.11.4 نشان می دهد که پردازنده Skylake جدید اینتل، احتمالا درون این مدل 12 اینچی قرار گرفته است. یکی از این سه پردازنده درون لپ تاپ جدید قرار است جای خوش کند:

  • پردازنده Intel® Core™ m3-6Y30 - چهار مگابایت کش، تا 2.20 گیگاهرتز
  • پردازنده Intel® Core™ m5-6Y54 - چهار مگابایت کش، تا 2.70 گیگاهرتز
  • پردازنده Intel® Core™ m7-6Y75 - چهار مگابایت کش، تا 3.10 گیگاهرتز

اپل در مورد لپ تاپ های جدید خود فعلا حرفی به میان نیاورده و مشخص نیست که در چه تاریخی باید انتظار رونمایی از آن ها را بکشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی