ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید Mi Band و اولین ساعت هوشمند شیائومی ظرف دو ماه آینده معرفی خواهند شد

شیائومی برترین تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین محسوب می شود، اما همانطوری که می دانید این برند خودش را تنها به موبایل ها محدود نکرده و در زمینه ی ساخت گجت های مختلف ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

شیائومی برترین تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین محسوب می شود، اما همانطوری که می دانید این برند خودش را تنها به موبایل ها محدود نکرده و در زمینه ی ساخت گجت های مختلف نیز دستی بر آتش دارد.

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی مورد بحث تا پیش از این از دستبندهای سلامتی همانند Mi Band و Mi Band 1S رونمایی به عمل آورده و آنها را راهی بازار ساخته؛ البته تولید این دو دستگاه به کمپانی ثالثی با نام Huami برون سپاری شده بود و حالا مدیر عامل کمپانی مذکور جزئیات تازه ای را راجع به دستبندهای هوشمند بعدی شرکت چینی فاش ساخته.

بر طبق گفته های این شخص ظرف دو ماه آینده شاهد رونمایی اولین ساعت هوشمند شیائومی و نسل جدید دستبند Mi Band خواهیم بود؛ اظهار نظری که حکایت از پرده برداری از این محصولات در نیمه ی دوم سال میلادی دارد. وی در ادامه ی صحبت های خودش نیز افزوده «می بند» جدید دیگر برند "Mi" را یدک نخواهد کشید و به این ترتیب برخی از رسانه ها هم گمانه زنی کرده اند که شاید عنوان "شیائومی بند ۲" برای آن انتخاب شده باشد.

از سوی دیگر انتظار می رود نسل تازه گجت پوشیدنی مورد اشاره قدری گران تر از نمونه ی کنونی اش بوده و ضمناً از یک نمایشگر کوچک نیز بهره ببرد. مدیرعامل Huami همانطور که نوشتیم در میان صحبت های اش اشاراتی نیز به اولین ساعت هوشمند برند همکارشان یا همان شیائومی داشته.

او در مورد این ساعت تائید نموده که نمایشگر آن قدری از نمایشگر به کار رفته در دستبند سلامتی جدید بزرگتر بوده و روی برخی ویژگی های خاص تمرکز دارد، که احتمال داده می شود منظور از این ویژگی های خاص تمرکز روی حوزه سلامت باشد.

ناگفته نماند که حدس زده می شود چینی ها تمایلی به ارائه محصولی مبتنی بر اندروید پوشیدنی نداشته باشند و ترجیح بدهند که اولین ساعت هوشمند خود را با نرم افزار اختصاصی شان به دست کاربران متقاضی برسانند. در کنار این تفاسیر اهالی Huami می گویند نسل دوم دستبند Amazfit هم در راه است و در نیمه ی دوم سال معرفی خواهد گشت.

حال باید منتظر ماند و دید طی دو ماه آینده چه اطلاعات بیشتری از دستبند سلامتی جدید شیائومی و اسمارت واچ آن به بیرون درز خواهد یافت و این شرکت قرار است چگونه ما را شگفت زده نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی