ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Meizu Pro 6 فلش حلقه ای با 10 LED خواهد داشت [شایعه]

بر اساس تمامی شایعاتی که تاکنون وجود داشته، تلفن هوشمند Meizu Pro 6 یکی از بهترین پرچمدارن شرکت سازنده اش به شمار خواهد رفت و حتی برخی از منابع خبری از آن به عنوان قاتل آیفون ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

بر اساس تمامی شایعاتی که تاکنون وجود داشته، تلفن هوشمند Meizu Pro 6 یکی از بهترین پرچمدارن شرکت سازنده اش به شمار خواهد رفت و حتی برخی از منابع خبری از آن به عنوان قاتل آیفون یاد کرده اند.

این دستگاه در تاریخ 13 آوریل یعنی سه روز دیگر معرفی خواهد شد و بدون شک به طور کامل با مشخصات آن آشنا هستید زیرا در چند وقت اخیر مطالب گوناگونی در رابطه با ویژگی های این دیوایس در وب منتشر شده است. اما از جمله مشخصات ارزشمند این اسمارت فون می توان به نمایشگر حساس به فشار اشاره نمود. همچنین گفته می شود این موبایل با چیپست اگزینوس 8870 سامسونگ و 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود. نسخه ی مارشملوی اندروید و رابط کاربری Flyme نیز از دیگر امکاناتی هستند که در شایعات اخیر به این اسمارت فون نسبت داده شده اند.

اما فارغ از تمامی موارد ذکر شده، امروز خبری جدید در رابطه با این تلفن هوشمند به بیرون درز پیدا کرده که به وجود قابلیت بسیار جالبی در این دستگاه اشاره دارد. بر اساس این شایعه، احتمالا Pro 6 میزو با ‘Ring Flash’ برای دوربین اصلی در بخش پشتی همراه خواهد بود.

رینگ فلش در واقع نوعی فلش مدور یا حلقه ای مانند است که در اطراف لنز قرار می گیرد و به طور ویژه برای عکاسی ماکرو کاربرد دارد.

خوب است بدانید روی این حلقه  10 لامپ LED کار گذاشته شده که به بهبود کیفیت عکس ها کمک زیادی می کند. این سیستم را می توان یک جهش بزرگ از ساختار مرسوم فلش های دوگانه ال ای دی نیز به شمار آورد.

اینکه واقعا چنین امکانی در پرچمدار آتی میزو حضور داشته باشد یا خیر را نمی توان رد یا قبول نمود. اما اگر رندرهای پیشین را نیز دیده باشید، در تمامی آنها همیشه این قابلیت مدور حضور داشته و تا امروز معلوم نبود چیست.

ناگفته نماند تا زمان معرفی رسمی دیوایس فقط 3 روز باقی مانده، بنابراین برای پی بردن به واقعیت زمان زیادی را منتظر نخواهیم ماند.

Meizu-Pro-6-Leak-Rear-10-LED-Ring-Flash-KK-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sima
    sima | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    اخه به این ...اخمخ ها بگو گزاشتن فلش زنون انقدر سخته ؟؟؟؟

    یک فلش زنون نور بسیار زیادی داره .

    • ارمین
      ارمین | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

      سینا جان یک چیزو راجب فلش زنون یادت رفتش دما بیش از حدش
      قبلا روی نوکیا no گذاشته بودن موقع فیلم برداری بافلش انقدر دما تولید کرد که باعث ذوب شدن بعل های دوربین شدش.
      هیچ شرکتی همچین ریسکی نمیکنه که فلش زنون بزاره چن شما شاید توی شب بخوای 10دقیقه فیلم برداری کنی انوقت فلش زنون دمایی برابر 250تا500درجه تولید میکنه فاتحه گوشیو میخونه.
      تو چراغ ماشین ائودی ار8 مدلای قبلیش سال 2010 توی چرا زنون بود که دمای 4500درجه تولید میکرد و خورشید رو به نوعی شبی سازی میکردن تا نور واقعی تولید بشه و برد بالا دوست عزیزم

  • مسعود
    مسعود | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    این گوشی چقدر شبیه گوشی HTC A9 هست ..!

  • Mr
    Mr | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    خخخخ این ک از طراحی جدید پشت اچ تی سی تقلید کرده

مطالب پیشنهادی