ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تایید کرد که دیگر از نسخه ویندوزی Quicktime پشتیبانی نمی کند

در گذشته های اندک دور، شمار نه چندان زیادی از کاربران ویندوز تصمیم گرفتند که نرم افزار کوئیک تایم اپل را روی کامپیوترهای خود نصب کنند و از آنجا که این نرم افزار کاملا محجور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

در گذشته های اندک دور، شمار نه چندان زیادی از کاربران ویندوز تصمیم گرفتند که نرم افزار کوئیک تایم اپل را روی کامپیوترهای خود نصب کنند و از آنجا که این نرم افزار کاملا محجور و قدیمی شده است، به لحاظ امنیتی شدیدا در خطر قرار دارد.

هفته گذشته وزرات امنیت کشور آمریکا به کاربران ویندوز توصیه کرد که این برنامه را از روی کامپیوترهای خود پاک کنند و علت را هم شکاف های امنیتی بالقوه ای عنوان کرد که در این برنامه وجود دارند و حالا اپل نیز همین توصیه را به کاربران خود کرده است.

براساس گزارش وال استریت ژورنال اپل تایید کرده که از این پس از کوئیک تایم 7 برای ویندوز پشتیبانی نخواهد کرد و آپدیتی هم برای آن ارائه نمی کند.

آنطور که شرکت ساکن کوپرتینو روی وبسایت خود آورده است، مدتهاست که استفاده از آیتونز منوط به نصب Quicktimes بوده است اما این مساله از زمان ارائه نسخه 10.5 که در اکتبر 2011 از راه رسید تغییر کرد.

این نرم افزار عمدتا برای پخش ویدئوهای تحت وب به کار می رفت اما طولی نکشید که از رونق افتاد و جای خود را به تکنولوژی هایی نظیر HTML5 داد. بنابراین، برای اغلب کاربران دلیلی وجود ندارد که این اپ را روی دستگاه شان نگه دارند. با در نظر داشتن تهدیدات امنیتی مهمی که هم اکنون پیش روی کاربران این نرم افزار قرار دارد و فقدان هرگونه آپدیت از سوی اپل، بهتر است که هرچه سریع تر این برنامه را از سوی سیستم خود پاک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    تکلیف ماهایی که با نرم افزار هایی مثل ادوبی افتر افکت و ادیوس و... غیره کار می کنیم پس چی میشه! چون یا این نرم افزار ها بدون کدک کوییک تایم درست کار نمیکنن یا اصلا نصب نمیشن

مطالب پیشنهادی