ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی ​LG Display از سه ماهه نخست ۲۰۱۶ منتشر شد

امروز LG Display نیز گزارش مالی اش از سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد. در این گزارش، عنوان گشته که درآمدهای کسب شده از سوی شرکت کره ای، ۹۵ درصد در قیاس با دوره زمانی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

امروز LG Display نیز گزارش مالی اش از سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد. در این گزارش، عنوان گشته که درآمدهای کسب شده از سوی شرکت کره ای، ۹۵ درصد در قیاس با دوره زمانی مشابه در سال پیش، کاهش پیدا کرده اند که در چهار سال گذشته بی سابقه بوده است.

بزرگترین سازنده نمایشگر و تلویزیون های LCD، بحران مالی به شکل جهانی را یکی از علل اصلی کاهش درآمدهایش می داند. این در حالیست که موسسه تحقیقاتی IHS باور دارد که در ماه مارس، از پنل های LCD برای لپ تاپ، تلویزیون و تلفن هوشمند کمتر استفاده شده است.

LG Display بیان نمود در سه ماه یاد شده درآمد ناخالصی معادل ۵.۹ تریلیون وون -۵.۲ میلیارد دلار آمریکا- داشته که سود عملیاتی حاصل شده از آن، معادل ۳۹.۵ میلیارد وون -۳۴.۴ میلیون دلار آمریکا- بوده است. از همین مبلغ، سود خالص به دست آمده برابر با ۱.۲ میلیارد وون -صرفا ۱ میلیون دلار آمریکا- بوده است.

LG Display اکنون مشتریان بزرگی چون اپل و LG Electronics دارد. اپل از نمایشگرهای LCD در آیفون هایش بهره می گیرد در حالی که LG Electronics این گونه پنل ها را به تلویزیون ها آورده و آنها را در اختیار خریداران قرار می دهد. شرکت مورد بحث همچنین بیان کرده که به طور میانگین، سفارشات برای پنل های LCD تا ۱۷ درصد کاهش داشته اند.

LG Display اکنون خبر می دهد که تصمیم دارد تمرکز خود را بر ساخت پنل هایی قرار دهد که صرفه مالی بیشتری برایش دارند. برای مثال، پنل های LCD برای تلویزیون های ۶۰ اینچی. همچنین اظهار امیدواری شده که در سه ماهه دوم سال جاری (سه ماهه کنونی)، تقاضا برای پنل های LCD چند درصد افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی