ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت میان رده A59 اوپو رسماً معرفی شد

اوایل هفته جاری بود که خبر دادیم شرکت چینی اوپو قصد دارد به روند معرفی تلفن های هوشمند تازه خود ادامه دهد. در آن مطلب گفتیم که یکی از مدل هایی که انتظار می رود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

اوایل هفته جاری بود که خبر دادیم شرکت چینی اوپو قصد دارد به روند معرفی تلفن های هوشمند تازه خود ادامه دهد. در آن مطلب گفتیم که یکی از مدل هایی که انتظار می رود به زودی رونمایی شود، مدل A59 است؛ یک فبلت میان رده با نمایشگری ۵.۵ اینچی. حالا به فاصله چند روز شرکت چینی رسماً موبایل تازه خود را رونمایی کرد.

OPPO A59 به مانند مدل های R9 و R9 Plus از بدنه ای فلزی برخوردار است و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن رزولوشنی برابر با ۷۲۰×۱۲۸۰ دارد. پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته ای آن محصول مدیاتک بوده و مجهز به پردازشگر گرافیکی Mali T860 است. ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و اندروید ۵.۱ لالی پاپ از دیگر مشخصاتی است که برای موبایل جدید A59 در نظر گرفته شده.

در بدنه پشتی این محصول شاهد به کار رفتن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.2 و سنسوری به ابعاد ۱.۲ نانومتر هستیم. دوربین جلویی نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.0 بهره می برد. باتری غیر قابل تعویض ۳۰۷۵ میلی آمپر ساعتی آن نیز در استفاده های معمولی تا ۱۴ ساعت دوام خواهد آورد. به مانند برخی پرچمداران فعلی بازار، در OPPO A59 نیز سنسور اثر انگشت در زیر دکمه هوم تعبیه شده است.

رونمایی از موبایل OPPO A59

فبلت میان رده جدید اوپو از همین حالا از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت قابل سفارش است، اما عرضه سراسری آن در کشور چین از ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد)، با قیمت ۲۷۵ دلار و در رنگ های گلد و رُز گلد آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که شرکت سازنده برنامه ای برای ارائه این محصول در سایر نقاط دنیا دارد یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    مزخرف

مطالب پیشنهادی