ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Breathe برای اپل واچ، به شما تکنیک های تنفس صحیح برای رسیدن به آرامش را می آموزد

طی نطق اصلی مراسم WWDC 16 که هم اکنون در حال برگزاریست، اپل از یک اپلیکیشن جدید اپل واچ برای مقابله با استرس رونمایی کرد. اپ مورد بحث که Breathe نام دارد، ساعت هوشمند شما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۵

طی نطق اصلی مراسم WWDC 16 که هم اکنون در حال برگزاریست، اپل از یک اپلیکیشن جدید اپل واچ برای مقابله با استرس رونمایی کرد. اپ مورد بحث که Breathe نام دارد، ساعت هوشمند شما را به یک مربی باتجربه برای آموزش تنفس عمیق تبدیل می کند.

این اپلیکیشن به شما می آموزد تا به آهستگی و مطابق تمرینات توصیه شده توسط پزشکان، نفس های عمیق کشیده و شش هایتان را از اکسیژن پر کنید تا بتوانید بدن و ذهن تان را از استرس ها و تنش های محیطی برهانید.

وقتی که اپلیکیشن را روی اپل واچ اجرا می کنید، انیمیشنی همگام با سرعت تنفس تان مشاهده خواهید کرد و پس از آن شمارش تعداد نفس هایتان در دقیقه توسط اپ آغاز خواهد شد. پس از شمارش، اپلیکیشن اطلاعاتی از قبیل تعداد تنفس و میانگین ضربان قلب شما در دقیقه را به نمایش می گذارد. اپلیکیشن بسیار کوچک و کم حجمی است، اما کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد.

اپل در مراسم صحبتی از زمان انتشار این اپلیکیشن برای اپل واچ به میان نیاورد، اما گمان می بریم که Breathe همزمان با بروزرسانی watchOS در اختیار کاربران قرار بگیرد. در ادامه می توانید تصاویری از رابط کاربری این اپلیکیشن را مشاهده نمایید:

03 04 05

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی