ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با کادری تمام صفحه و متفاوت آخرین فرصت ارتقا رایگان به ویندوز ۱۰ را یادآور می شود

در روزهای گذشته شنیدیم اعلانات مرتبط به ارتقا به ویندوز ۱۰ مایکروسافت موجب اختلال در بخش هواشناسی یک برنامه خبری شدند و البته در نهایت این اتفاق به پرداخت خسارتی ۱۰ هزار دلاری از سوی کمپانی ساکن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

در روزهای گذشته شنیدیم اعلانات مرتبط به ارتقا به ویندوز ۱۰ مایکروسافت موجب اختلال در بخش هواشناسی یک برنامه خبری شدند و البته در نهایت این اتفاق به پرداخت خسارتی ۱۰ هزار دلاری از سوی کمپانی ساکن ردموند منجر گشت.

حال و در همین حین که شرکت مورد بحث اقدام به بهینه سازی کادر اطلاع رسانی یاد شده کرده تا کاربران ویندوز ۷ و ۸.۱ با مشاهده ی آن درک بهتر و آسان تری از موضوع به دست آورند، منابع خبری می گویند آنها آماده می شوند تا آخرین تلاش های شان را صورت داده و از این طریق عموم مردم را قانع نمایند که به سراغ ویندوز ۱۰ بیایند.

لازم است یادآور شویم طرح ارتقا رایگان به ویندوز ۱۰ مایکروسافت در ۲۹ جولای -۸ مرداد- متوقف خواهد شد و حالا این شرکت بنا دارد با نشان دادن کادری متفاوت و تمام صفحه توجهات را معطوف مسئله دارد.

در کادری که از آن سخن گفتیم آمده، «از وقفه ای که پدید آمده عذرخواهی می کنیم، اما این اتفاق به خاطر مسئله ی مهمی رخ داده است. ارتقا رایگان به ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ جولای متوقف خواهد شد.» گفتنی است کاربران ویندوز های ۷ و ۸.۱ با دیدن این کادر می توانند بلافاصله روند آپگرید را آغاز کنند، تقاضا نمایند که سه بار دیگر حداقل این موضوع به آنها یادآوری شود و یا اینکه دیگر چنین کادری به آنها نشان داده نشود.

البته غول نرم افزاری ساکن ردموند خاطر نشان ساخته افرادی که روی سیستم آنها آخرین نسخه ی ابزار «دریافت ویندوز ۱۰» (Get Windows 10) حاضر باشد، دیگر با چنین کادری رو به رو نخواهند شد و وقفه ای در میان فعالیت های شان رخ نخواهد داد.

windows10upgrade.0

ضمناً این شرکت یادآور شده اگر سیستمی دارای سخت افزار مناسب برای ارتقا به ویندوز ۱۰ نباشد، پیش از این در حین ارتقا به آخرین نسخه ی سیستم عامل مورد بحث به مشکل برخورده و یا به ویندوز ۱۰ ارتقا و سپس این پلتفرم از روی آن پاکسازی شده باشد دیگر کادر جدید اعلان آپگرید به کاربرش نشان داده نخواهد شد.

مایکروسافت قصد دارد از ۳۰ ام جولای -۹ مرداد-، ویندوز ۱۰ را در ازای دریافت ۱۱۹ دلار در اختیار کاربرانی بگذارد که می خواهند سیستم عامل کامپیوترهای شخصی شان را ارتقا دهند و به همین علت در تکاپوست که به هر نحو ممکن استفاده کنندگان قانونی ویندوز ۷ و ۸.۱ را از فرصتی که برای آپگرید رایگان در اختیار دارند آگاه سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی