ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش مالی کونامی؛ فروش کلی سری Metal Gear به بیش از 49 میلیون نسخه رسید

جدایی کوجیما از کونامی پرسش بسیار مهمی را در ذهن بازیکن ها ایجاد کرد؛ متال گیر به چه سرنوشتی دچار خواهد داشت؟ کوجیما سی سال از فعالیت خود را صرف این فرنچایز کرد و نبود ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

جدایی کوجیما از کونامی پرسش بسیار مهمی را در ذهن بازیکن ها ایجاد کرد؛ متال گیر به چه سرنوشتی دچار خواهد داشت؟ کوجیما سی سال از فعالیت خود را صرف این فرنچایز کرد و نبود خالق یک سری به عنوان سکان دار بازی های بعدی می تواند طبعات منفی به همراه داشته باشد.

با این وجود، کونامی همچنان به پشتیبانی خود از متال گیر ادامه خواهد داد چون فرنچایز مورد بحث سود بسیار زیادی را به جیب ژاپنی ها سرازیر می کند. براساس گزارش مالی آن ها از سه ماهه ابتدایی 2016، متال گیر سالید تا 31 مارس سال جاری [دوازدهم فروردین] توانسته فروشش را به 49.2 میلیون نسخه برساند.

همچنین کونامی در این بازه زمانی 418 میلیون دلار درآمدزایی کرده که نسبت به سال گذشته با کاهش 3.5 درصدی مواجه شده است. البته سود ژاپنی ها با 40 درصد افزایش به 89 میلیون دلار رسید. از سوی دیگر درآمد بخش دیجیتالی و سود تولیدات هم هر کدام به 246 [با رشد 5.6 درصدی] و 85 میلیون دلار [با رشد 34 درصدی] افزایش یافتند.

جدیدترین عنوان متال گیر سالید سال گذشته منتشر شد و توانست جوایز بسیار زیادی را به دست بیاورد. آخرین آمار فروش بازی نشان می دهند که 6 میلیون نسخه از متال گیر سالید 5 تا اواخر سال 2015 به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    ما که سیستممون هفت ساله به روز نشده فقط حسرت میخوریم و نقد بازی میخونیمو دمو نگاه میکنیم ?

مطالب پیشنهادی