ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات شیوه ی جدید محاسبه کارکرد مشترکان تلفن ثابت

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه ی شماره ی ۲۳۷ خود با توجه به درخواست شرکت مخابرات ایران برای اصلاح تعرفه ی تلفن ثابت و به منظور توسعه و به روز رسانی خدمات این بخش، ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه ی شماره ی ۲۳۷ خود با توجه به درخواست شرکت مخابرات ایران برای اصلاح تعرفه ی تلفن ثابت و به منظور توسعه و به روز رسانی خدمات این بخش، تعرفه‌ های تلفن ثابت بررسی و تعرفه های جدید را تصویب کرده است. بر اساس تصمیم گرفته شده، نرخ مکالمات تلفن ثابت از این پس برای داخل استان برحسب دقیقه و خارج استان برحسب ثانیه محاسبه می‌ شود.

در مصوبه ی جدید سقف هزینه ی اتصال یک خط تلفن ثابت آبونمانی مبلغ دویست هزار تومان تعیین شده که صد هزار تومان آن در زمان ثبت‌ نام و مابقی طی ۳۶ ماه از زمان راه‌ اندازی خط، از مشترک اخذ می‌ شود. لازم به ذکر است مبلغ پیشنهادی مخابرات برای برقراری این اتصال ۲۵۰ هزار تومان بود که با ۵۰ هزار تومان کاهش به مقدار فعلی تعدیل شد.

سقف تعرفه ی هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت به ثابت داخل استانی نیز مبلغ ۴۵ ریال تعیین شده است. همان گونه که اشاره شد مبنای محاسبه ی کارکرد مشترکان برای تمامی مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام می شود و برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب خواهد شد.

کارکرد مشترکان برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه نیز بر اساس ثانیه انجام می شود، اما برای کارکرد های زیر ۳۰ ثانیه به بالا و به نیم دقیقه گرد و محاسبه خواهد شد.

حداقل کارکرد ماهانه ی هر خط تلفن ثابت برای مشترکان روستا ها به میزان ۲۰۰ دقیقه مکالمه ی درون استانی و برای سایر مشترکان به میزان ۳۳۰ دقیقه مکالمه ی درون استانی تعیین و محاسبه می‌ شود.

گفتنی است مصوبه ی مذکور از اول مرداد ماه برای کلیه ی ارائه کنندگان خدمات تلفن ثابت لازم‌الاجراست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حامد پناهی
    حامد پناهی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    من فقط از سرویس اینترنت استفاده میکنم چرا باید هزینه اضافی پرداخت کنم.همش زور

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    کسی نخواد استفاده کنه باید پول 200 دقیقه رو پرداخت کنه اینجا کشور دزد هاست

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    جالبه، مصوبه نیمه مردادماه تدوین شده، ولی از از اول مرداد لازم الاجراس...این دیگه چه مدلشه؟ یعنی قبل از اینکه تبیین بشه اجرا شده و از ملت بدبخت هزینه جدید گرفته میشه...حالا اگر قرار بود ارزون بشه، کم کم 6 ماه تعلل داشت...

مطالب پیشنهادی