ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«ویژن کارت ایرانیان» نیاز ایرانی ها به مسترکارت را برطرف کرد

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاح پروژه‌ های هوشمند پستی، ضمن تبریک ملی شدن شركت پست به همكاران اين شركت در سراسر كشور و با اشاره به تلاش هایی که برای صدور پروانه ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاح پروژه‌ های هوشمند پستی، ضمن تبریک ملی شدن شرکت پست به همکاران این شرکت در سراسر کشور و با اشاره به تلاش هایی که برای صدور پروانه جهت فعالیت ۲ اپراتور خصوصی پست انجام شده گفته است: «با‌ تصویب اساسنامه ی شرکت ملی پست در مجلس، فضای جدیدی برای رقابت سالم گشوده شد».

وی با اشاره به تشکیل معاونت جدیدی تحت عنوان معاونت امور پستی در رگولاتوری افزوده است: «با ایجاد این معاونت، نظارت کاملی روی عملکرد این بخش خواهیم داشت».

وزیر ارتباطات از آمادگی شرکت پست برای انعقاد قرارداد با شرکت‌ هایی خبر داده است که با مجوز بانک مرکزی می توانند کارت اعتباری ارزی ارائه کنند. واعظی در این باره افزوده است: «با شرکت‌ های مختلف در این زمینه صحبت شده و در این خصوص هیچگونه محدودیتی نداریم و تنها یک شرکت با اخذ مجوز بانک مرکزی موفق به ارائه ی کارت اعتباری شد».

دکتر واعظی در ادامه ی سخنان خود در این مراسم، با تأکید بر فضای مثبت ایجاد شده پس از برجام، با اشاره به پروژه ی «ویژن کارت ایرانیان» به‌ عنوان نماینده ی شرکت مسترکارت در ایران، از انعقاد قرارداد این شرکت با شرکت پست خبر داده است تا نیازمندی های مردم برای سفر های خارجی، خرید مقالات خارجی و حضور در همایش‌ های بین‌المللی از طریق کارت های اعتباری ممکن شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره گفته است: «شرکت پست جهت رفع نیاز مردم اقدام به انعقاد قرارداد با یک شرکت نموده است که در قالب کارت اعتباری تا سقف ۱۰ هزار دلار امکان خرید در داخل و خارج از کشور فراهم می شود». به گفته ی واعظی این خدمت تا کنون در ۲ واحد پستی راه اندازی شده و قرار است هم زمان با هفته ی دولت (اول شهریورماه) در ۱۵۵ شعبه ی دیگر مجهز به پست مالی و پست بانک نیز به مردم ارائه شوند.

محمود واعظی در این باره افزوده است: «این کارت های اعتباری به صورت ریالی در شعب پست به فروش می رسند و در بیش از ۲۱۰ کشوری که مسترکارت در آنها معتبر است، معتبر خواهد بود».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    هر دلار چند میلیون حساب میکنن

  • رامين
    رامين | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    بعيد ميدونم اين كارت، اعتباري باشه.
    اين رقم 10.000 دلار براي اعتباري خيلي زياده. احتمالا همون Debit كارت هست.

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    اگر بتونيد توضيحات بيشتري اضافه كنيد عالي ميشه،توضيحاتي در مورد نحوه محاسبه ارزي و نحوه شارژ و استفاده دوباره و اينكه ايا اين كارت ها مشابه مستر هستند و ميشه باهاشون از استور ها و شاپ هاي انلاين خريد كرد يا نه،ممنونم

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    خدا کنه با این کار مستر کارت ارزونتر و راحت تر در دسترس باشه.

مطالب پیشنهادی