ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Duo گوگل به زودی از تماس صوتی هم پشتیبانی خواهد کرد

همانطور که مطلع هستید، یکی از دو اپلیکیشن پیام رسان جدید گوگل یعنی Duo روز سه شنبه برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شد. عملکرد Duo تاکنون واکنش های متفاوتی را از کاربران به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

همانطور که مطلع هستید، یکی از دو اپلیکیشن پیام رسان جدید گوگل یعنی Duo روز سه شنبه برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شد. عملکرد Duo تاکنون واکنش های متفاوتی را از کاربران به دنبال داشته است.

اگرچه Duo وظیفه ای اصلی خود یعنی برقراری تماس های ویدئویی را به خوبی انجام می دهد، اما خبری از امکانات پیشرفته در آن نیست و همین موضوع کاربران را اندکی از آن ناامید کرده است.

اما به نظر می رسد که قرار است این اپلیکیشن پیام رسان، به زودی از امکانات جدیدی برخوردار شود. یکی از قابلیت های بسیار خوب حال حاضر Duo، تنظیم کیفیت تماس ویدئویی بسته به سرعت اینترنت است. حتی اگر اتصال اینترنت خیلی ضعیف شود، اپلیکیشن به طور خودکار مکالمه را در حالت صوتی ادامه خواهد داد.

وجود چنین قابلیتی در Duo سبب شده تا کاربرانی که از اینترنت های محدود دیتا استفاده می کنند، خواهان اضافه شدن حالت Audio Only یا تماس های صوتی به عنوان یک قابلیت در تنظیمات اپلیکیشن باشند.

پیرو این موضوع رسانه ها در مصاحبه با آمیت فولای، مدیر روابط عمومی گوگل نظر او را در مورد احتمال ارائه این قابلیت در Duo جویا شدند. فولای در پاسخ فقط به گفتن جمله "به زودی" بسنده کرد. اما هنوز مشخص نیست این به زودی تا کی به طول می انجامد.

همچنین از فولای در مورد احتمال ارائه قابلیت های مکالمه ویدئویی گروهی و تنظیمات شخصی سازی در Duo سوال شد که به هیچ کدام از آن ها پاسخ نداد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    الان دقیقا نقش Hangouts چیه؟

    • | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

      گوگل گفته میخواد هنگ اوت رو واسه مصارف تجاری جا بندازه

    • سامان
      سامان | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

      مترسک باقلاباغ !

مطالب پیشنهادی