ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان قفل گشایی سیستم عامل کروم با استفاده از پین کد فراهم شد

اگر دوست دارید به جای تایپ کردن گذرواژه های طولانی، صفحه نمایش لپ تاپ خود را با تایپ کردن چند رقم آنلاک کنید، باید بگوییم که طبق اعلام فرانکو بیفورت یکی از کارکنان گوگل، این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

اگر دوست دارید به جای تایپ کردن گذرواژه های طولانی، صفحه نمایش لپ تاپ خود را با تایپ کردن چند رقم آنلاک کنید، باید بگوییم که طبق اعلام فرانکو بیفورت یکی از کارکنان گوگل، این قابلیت تجربی هم اکنون روی جدیدترین آپدیت توسعه دهندگان سیستم عامل کروم در دست تست و بررسی است.

او با انتشار مطلبی روی اکانت گوگل پلاس خود توضیح داده که چطور می توانید این قابلیت را به سیستم خود بیاورید که شرح آن را می توانید در ادامه مطالعه نمایید:

برای این منظور باید فلگ (روش هایی برای فعالسازی یا غیرفعال نمودن قابلیت های مختلف در کروم که هنوز به صورت کامل در آن استانداردسازی نشده اند) مربوطه را از آدرس chrome://flags/#quick-unlock-pin فعال نموده، کروم را ری استارت کنید و به بخش تنظیمات طراحی متریال کروم بروید تا پین لاک اسکرین را در بخش «Screen Lock» تنظیم نمایید. بعد از انجام کار نمایشگر خود را با استفاده از علامت ذره بین و حرف L قفل کنید و از این تجربه تازه لذت ببرید.

مطمئنا برای شما ساده تر خواهد بود که به جای وارد کردن پسورد سیستم عامل، تنها یک پین را برای قفل گشایی آن وارد نمایید و امنیت این کار هم به مراتب از کاربرد ویژگی اسمارت لاک در موبایل های اندرویدی بیشتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی