ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش دیجیتالی بازی ها در ماه سپتامبر؛ دستینی رقبای قدرتمند خود را کنار زد

سپتامبر سال 2015 بود که کمپانی اکتیویژن با انتشار Destiny: The Taken King توانست خون تازه ای به رگ های این عنوان بخشیده و موفقیت های گوناگونی به دست بیاورد. دوازده ماه از این اتفاقات ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

سپتامبر سال 2015 بود که کمپانی اکتیویژن با انتشار Destiny: The Taken King توانست خون تازه ای به رگ های این عنوان بخشیده و موفقیت های گوناگونی به دست بیاورد. دوازده ماه از این اتفاقات گذشته و گزارشات Superdata نشان می دهند که Rise of Iron هم با استقبال بازیکن ها مواجه شده است. با توجه به اطلاعات به دست رسیده از سوی این گروه، دستینی به لطف بسته الحاقی اش پرفروش ترین عنوان دیجیتالی سپتامبر لقب گرفت.

ساخته بانجی ماه قبل 59.1 میلیون دلار درآمد داشت که نسبت به 7.2 میلیون ماه آگوست چندین برابر افزایش یافته است. بد نیست بدانید شایعات نشان می دهند این استودیو برای ساخت قسمت دوم عنوان محبوبش دست به تغییرات زیادی زده و آن ها می خواهند دستینی 2 را سال آینده به انتشار برسانند. پس از دستینی بازی های فیفا 17، بلک آپس 3 و جی تی ای 5 قرار گرفته اند.

NBA 2K17 هم که پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر آمریکای شمالی لقب گرفت پنجم شد. شاید قسمت جالب ماجرا را بتوانیم رتبه نهم فورتزا هورایزن 3 بنامیم. ممکن است فکر کنید که بازی عملکرد خوبی نداشته اما با توجه به این که ساخته استودیو ترن 10 بیست و هفتم سپتامبر به انتشار رسید، همین فروش هم رضایت بخش است. بر اساس گفته Superdata بخش کنسول ها طی ماه گذشته توانست فروش 493 میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

از کنسول ها که بگذریم به قسمت کلیشه ای اسمارت فون ها و رایانه های شخصی می رسیم. گفتیم «کلیشه ای» چون تغییرات چندانی نسبت به گذشته نداشته اند و با همان اطلاعات همیشگی مواجه هستیم. برای کامپیوترها، عنوان معروف League of Legends رتبه نخست را به دست آورد. به دنبال آن هم بازی های World of Warcraft و Crossfire به ترتیب دوم و سوم شدند.

فروش دیجیتالی بازی های تلفن های هوشمند همچنان زیر سایه پوکمون گو بوده و ساخته استودیو نیانتیک با وجود کاهش تعداد بازیکن هایش به موفقیت های خود ادامه می دهد. شاید جالب باشید بدانید که تاکنون پانصد میلیون نفر این عنوان را دانلود کرده اند. پیش از مشاهده پرفروش ترین های دیجیتالی ماه سپتامبر، این نکته را اضافه کنیم که فروش کلی نسبت به سال گذشته با رشدی 5 درصدی به 6.2 میلیارد دلار رسید.

3149139-superdata1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی