ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکرها و ایرفون های بی سیم جدید Audio 808 معرفی شدند

این روزها اسپیکرهای بلوتوثی و ایرفون های بی سیم به یکی از خواستنی ترین گجت های تکنولوژیک بازار تبدیل شده اند و به دنبال روند حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از تلفن های هوشمند، ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۵

این روزها اسپیکرهای بلوتوثی و ایرفون های بی سیم به یکی از خواستنی ترین گجت های تکنولوژیک بازار تبدیل شده اند و به دنبال روند حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از تلفن های هوشمند، بیش از پیش مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

در همین راستا «808 Audio» که یکی از برندهای تحت مالکیت کمپانی VOXX به شمار می رود، ساعاتی پیش در جریان نمایشگاه CES 2017 از مجموعه جدید اسپیکرهای بلوتوثی و ایرفون های بی سیم اش پرده برداشت.

مدل های متنوع 808 سعی داشته سلایق مختلف را با قیمتی مقرون به صرفه تحت پوشش قرار دهد. اسپیکر CANZ GLO با طراحی مشکی رنگ و امکان پخش 6 ساعت موسیقی مداوم با یک بار شارژ، تنها 40 دلار قیمت دارد.

مدل CANZ H2O نیز نسخه ارتقا یافته اسپیکر قبلی است که ضمن بهره مندی از باتری بهتر با عمر 8 ساعته، موفق به کسب نشان استاندارد IP67 شده و تا حد قابل قبولی ضدآب و ضد گردوغبار است؛ قیمت این اسپیکر 50 دلار در نظر گرفته شده.

808-audio-earbuds-w600

خانواده اسپیکرهای بلوتوثی HEX نیز به روز رسانی شده اند و در مدل های مختلف با قیمت 60 الی 80 دلار در قالب ظاهری متفاوت، اما با مشخصاتی مشابه مدل های فوق ارائه می شوند.

البته ناگفته نماند که مدل های پرچمدار 808 نیز با قیمت هایی بالغ بر 150 و 400 دلار و توان صوتی فراتر از انتظارات عرضه خواهند شد.

در کنار این اسپیکرهای متنوع، دو مدل ایرفون بی سیم جدید نیز به نام های EAR CANZ و EAR CANZ TRU معرفی شده اند که به ترتیب مکالمه صوتی و پخش موسیقی را با عمر باتری 9 ساعته و 3 ساعته هدف قرار داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی