ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشکل قطع و وصل شدن ایرپادها هنگام مکالمه را بررسی می کند

به تازگی شکایاتی مبنی بر قطع و وصل شدن ناگهانی ایرپاد ها در هنگام برقراری تماس به دست اپل رسیده است. به همین منظور کوپرتینویی ها در حال بررسی این مشکل هستند و قصد دارند هر چه سریع ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

به تازگی شکایاتی مبنی بر قطع و وصل شدن ناگهانی ایرپاد ها در هنگام برقراری تماس به دست اپل رسیده است. به همین منظور کوپرتینویی ها در حال بررسی این مشکل هستند و قصد دارند هر چه سریع تر به رفع آن بپردازند.

با مراجعه به وب سایت پشتیبانی اپل، لیستی از مشکلات کاربران ایرپادهای مشاهده می شود که همگی از قطع شدن ناگهانی اتصال بلوتوث در هنگام برقراری تماس خبر می دهند، در حالی که ایرپادهای بی سیم در هنگام پخش موسیقی یا فعالیت های دیگر عملکرد خوبی از خود نشان می دهند و بدون مشکل کار می کنند.

مشکل مورد بحث به صورت محدود گریبان گیر دارندگان آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس شده و تا کنون شکایتی مبنی بر قطع و وصل شدن ایرپادها توسط کاربران آیفون های جدید به دست اپل نرسیده است.

گفتنیست تحقیقات اولیه نشان می دهند قطع ارتباط تنها زمانی رخ می دهد که کاربران به طور همزمان، آیفون را به اپل واچ نیز مرتبط ساخته باشند. البته این وضعیت منحصر به اسمارت واچ اپل نیست و  دیگر دیوایس ها از جمله پوشیدنی های هوشمند فیت بیت نیز همین مشکل را ایجاد می نماید، بنابراین به نظر می رسد مشکلی کلی در زمینه ارتباط همزمان آیفون با گجت های بلوتوث و ایرپادها وجود دارد.

طبق اظهارات کاربران، خاموش و روشن کردن ایرپادها و قطع و وصل کردنشان هم مشکل مورد بحث را حل نمی کند. با این حال به عنوان راه حل موقت، به کاربران پیشنهاد شده که هنگام مکالمه فقط از یک ایرپاد استفاده کنند، تا نهایتاً راه حل اصلی از سوی اپل ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • lowren-zo azn
    lowren-zo azn | ۵ بهمن ۱۳۹۵

    بعد زرتی میان میگن اپل سالاره اون از مک اون از باتری و lcd 6s
    اون از اونهمه باگ و اینم از محصول بی نظیره جدیدش???

  • Mohammad Amin
    Mohammad Amin | ۵ بهمن ۱۳۹۵

    احتمالا به دلیل اتصال همزمان چند دیوایس این اختلال بوجود میاد .
    البته فکر کنم به صورت اولویت بندی میشه یه جورایی حل کرد . یا اینکه توی نسل های آینده یه سری چیپ ها بیشتر برای اتصالات بی سیم در نظر بگیره تا همزمان بشه از چندین دستگاه استفاده کنه . مثلا همزمان آیفون به اپل واچ وصل باشه به ایرپادها هم وصل باشه و همینطور به صورت پایدار بتونه از ایردراپ هم استفاده کنه در حالی که به یک شبکه وای فای متصله و از اینترنت هم استفاده میکنه .

  • محمد
    محمد | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    کیفیت یعنی اپل میفهمی که چی میگم ?????????

مطالب پیشنهادی