ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه های اجتماعی داخلی تشویق می شوند؛ افتتاح فاز نخست دولت الکترونیک تا پایان بهمن

وزیر ارتباطات امروز در مراسم بهره برداری از مرکز داده و شبکه TD-LTE مبین نت، به جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت در این نشست، بندهایی برای حمایت از شبکه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

وزیر ارتباطات امروز در مراسم بهره برداری از مرکز داده و شبکه TD-LTE مبین نت، به جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت در این نشست، بندهایی برای حمایت از شبکه های اجتماعی بومی به تصویب رسیده، اما باقی موارد به جلسه بعد موکول شده است.

محمود واعظی اعلام کرد: «در راستای ایجاد مشوق برای شبکه های اجتماعی داخلی، مصوب شد برای شبکه هایی تا سقف یک میلیون، پنج میلیون و بیش از 10 میلیون کاربر، امکانات خاصی را در نظر بگیریم یا تبلیغات و ارزش افزوده را به این شبکه ها اضافه کنیم.»

وی افزود:

ما از شبکه های اجتماعی داخلی حمایت می کنیم. سیاست ما به نحوی است که اگر شبکه ای 100 درصد داخلی باشد و یا شبکه های اجتماعی خارجی که در داخل ایران سرور دارند، مشوق هایی قرار دهیم و برای سایر شبکه های اجتماعی که کاملاً خارج از ایران هستند، مشوقی وجود نداشته باشد. برای مثال مردم با استفاده از شبکه های داخلی هزینه کمتری بپردازند و از سرعت و کیفیت بیشتری بهره ببرند.

وزیر ارتباطات همچنین در رابطه با دولت الکترونیک و تأثیر آن بر جلوگیری از فساد، اعلام کرد باید بیش از 1700 خدمت الکترونیکی شوند، که نیازمند همکاری همه وزارتخانه ها و دستگاه هاست. به گفته واعظی در حال حاضر بیش از 95 درصد کار انجام شده و احتمالاً فاز نخست دولت الکترونیک تا پایان ماه جاری به بهره برداری برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • arianzagrosmachine
    arianzagrosmachine | ۸ تیر ۱۳۹۶

    در حال حاضر کالاهای با کیفیتی در داخل کشور تولید میشود فقط باید بتواند اعتماد سازی کنند.
    www.arianzagrosmachine.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی