ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این کیت سخت افزاری، دستیار گوگل را به کامپیوترهای رزبری پای می آورد

گوگل به تازگی با سازندگان رزبری پای وارد همکاری شده تا ابزارهای هوش مصنوعی خود را روی سخت افزارهای بیشتری در دسترس قرار دهد. این دو کمپانی به کمک یکدیگر سخت افزاری جانبی به نام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

گوگل به تازگی با سازندگان رزبری پای وارد همکاری شده تا ابزارهای هوش مصنوعی خود را روی سخت افزارهای بیشتری در دسترس قرار دهد. این دو کمپانی به کمک یکدیگر سخت افزاری جانبی به نام «Voice HAT» توسعه داده اند که میکروفون های استریو را به کامپیوترهای کوچک (به اندازه کارت های اعتباری) می آورد و به کاربران کمک می کند تا با استفاده از دستیار گوگل، پروژه های مبتنی بر کامپیوترهای پای را کنترل کنند.

این کیت به کاربران کمک می کند تا با استفاده از دستیار گوگل، پروژه های کامپیوترهای پای را کنترل کنند

به کمک یک Voice HAT و یک رزبری پای، دستیار گوگل می تواند به عبارات و سوالات رایج پاسخ دهد و درباره مسائلی چون آب و هوا یا ورزش با کاربر صحبت کند. علاوه بر این، کاربران می توانند فرمان های صوتی طبیعی را هم به پروژه های خانگی خود بیاورند.

بنابراین هرکسی می تواند رباتی مبتنی بر کامپیوترهای پای با قابلیت دنبال کردن فرمان ها یا آینه ای هوشمند که به سوالات شما پاسخ می دهد بسازد؛ شبیه به همان آینه جادویی داستان سفید برفی که البته این بار به جای تحسین ظاهر شما، به سوالتان درباره مسافت خانه تا محل کار پاسخ می دهد.

کیت Voice HAT تنها از طریق آخرین شماره نشریه The Mag Pi -مجله رسمی رزبری پای- در دسترس قرار گرفته است. این مجله (که امکان مطالعه آنلاین آن به صورت رایگان از طریق این لینک وجود دارد)، شامل آموزشی قدم به قدم برای اتصال کامپیوتر پای به سرویس های صوتی ابری گوگل نیز می شود.

البته کیت Voice HAT، تنها راه توسعه دهندگان برای آوردن دستیار گوگل به رزبری پای نیست. ماه گذشته کمپانی گوگل کیت توسعه دهندگان نرم افزاری دستیار خود را در دسترس عموم قرار داد و هرکسی می تواند به نصب آن روی رزبری پای بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali rasooli
    Ali rasooli | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

     ببخشید که این جا می پرسم. به نظرتون فروشگاه اینترنتی اروند کالا معتبره؟اگه کسی تجربه ای داره ممنون میشم که بگه

مطالب پیشنهادی