ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل HTC U 11 و قابلیت ضبط صدای سه بعدی توسط 4 میکروفن

کمتر از سه هفته پیش تیزر تبلیغاتی HTC U 11 را در دیجیاتو دیدید. حالا دو روز بیشتر به معرفی رسمی پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی باقی نمانده و می توان گفت تقریباً از تمامی ویژگی های آن ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

کمتر از سه هفته پیش تیزر تبلیغاتی HTC U 11 را در دیجیاتو دیدید. حالا دو روز بیشتر به معرفی رسمی پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی باقی نمانده و می توان گفت تقریباً از تمامی ویژگی های آن آگاهیم. بنا بر اخباری که توسعه دهنده معروف «LlabTooFeR» منتشر کرده، محصول جدید HTC قابلیت ضبط صدای محیط به صورت سه بعدی را داد.

تکنولوژی صدای 3D تجربه طبیعی شنیدن را به ارمغان خواهد آورد

ویژگی مذکور به لطف استفاده از 4 میکروفون چندسویه در بدنه موبایل U 11 میسر شده که با توجه به تفاسیر، بسیار شبیه به پرچمدار کنونی این شرکت یعنی U Ultra است. برخلاف روش های سنتی ضبط اصوات، صدای سه بعدی به واسطه دقت فضایی بیشتر و ثبت امواج صوتی به شکل واقعی، تجربه شنیداری غنی تری در اختیار کاربران قرار می دهد.

فناوری صدای سه بعدی روز به روز فراگیرتر شده و قطعه سازان زیادی در سراسر دنیا به این سو گرایش پیدا کرده اند، اما HTC مصمم است رهبری بازار را بدست بگیرد و از این طریق، مزیت رقابتی ویژه ای نسبت به رقبا کسب نماید.

علاوه بر قابلیت مذکور، موبایل جدید HTC ویژگی جالب دیگری تحت عنوان «Edge Sense» نیز به همراه دارد که وجه تمایز دیگر این محصول با سایر تلفن های موجود در بازار خواهد بود. البته باید منتظر بود و دید که آیا چنین قابلیت هایی برای تضمین موفقیت تجاری U 11 کافیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammad abbasi
    mohammad abbasi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من با ام8 سر کلاس صدا ضبط میکنم دوستم با اس7 اج,صدای ضبط شده ی من خیلی بلند شفافه ولی برا دوستم نه,کلا اچ تی سی تو صدا از بقیه جلوتر بوده همیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی