ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک سوم از مردم آمریکا به اسپیکر هوم پاد علاقه دارند، اما احتمالاً آمازون اکو را می خرند

بنابر نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی تازه، تقریباً یک سوم مردم آمریکا به اسپیکر مبتنی بر سیری هوم پاد علاقه مند شده اند، اما احتمالاً در عمل به خرید آمازون اکو روی می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

بنابر نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی تازه، تقریباً یک سوم مردم آمریکا به اسپیکر مبتنی بر سیری هوم پاد علاقه مند شده اند، اما احتمالاً در عمل به خرید آمازون اکو روی می آورند. از میان 2200 افراد مورد نظرسنجی قرار گرفته، 33 درصد از آنها گفته اند که به هوم پاد علاقه مند هستند اما این رقم پس از مشاهده مقایسه ای میان دیگر اسپیکرهای هوشمند نظیر اکو یا گوگل هوم، تا 30 درصد کاهش یافت.

در میان افرادی که از پیش محصولات اپل را خریداری کرده اند، 45 درصد از آنها به خرید هوم پاد تمایل دارند اما پس از مقایسه با رقبا، 5 درصد از آنها تغییر عقیده دادند. در میان تمام افراد مشارکت کننده، 17 درصد گفته اند که به احتمال زیادی یک اکو آمازون خریداری می کنند و 11 درصد هم به مدل ارزان قیمت تر اکو دات تمایل دارند. پس از سهم 11 درصدی گوگل هوم، تنها 9 درصد از افراد گفتند که قطعاً به سراغ هوم پاد اپل می روند.

به نظر می رسد که قیمت گذاری اسپیکر هوشمند اپل، مهم ترین نگرانی مشتریان است و 57 درصد از آن ها، این مسئله را در خرید اسپیکری هوشمند «بسیار مهم» تلقی کردند. هوم پاد قیمتی معادل 349 دلار دارد و در ماه دسامبر عرضه می شود. از سوی دیگر، اکو و اکو دات از همین حالا به بازار عرضه شده اند و با قیمت 139 و 39 دلار فروخته می شوند؛ هرچند که اکو دات نیازمند اتصال به یک اسپیکر اکسترنال است.

با این همه، 51 درصد از مخاطبان می گویند که کیفیت اسپیکر از اهمیت زیادی برخوردار است و این موضوع می تواند به نفع اپل باشد. این کمپانی در تبلیغات خودش حساب زیادی روی طراحی و تکنولوژی های موجود در هوم پاد باز کرده است؛ گفتنی است اسپیکر هوم پاد از یک ووفر، هفت توییتر و تکنولوژی هایی نظیر بالانس خودکار با آکوستیک اتاق بهره می برد. اما هنوز مشخص نشده که آیا این دستگاه مانند رقبای خود از سرویس های پخش موسیقی اسپاتیفای، پاندورا و تون این هم پشتیبانی می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    خوب اینقدر تفاوت قیمت هاشون فاحش هست که بایدم اینطور باشه .... یکبار جستی اپل ( قیمت آیفون نسبت به بقیه گوشیها ) ... دوبار جستی اپل ( قیمت اپل واچ نسبت به بقیه ساعت ها ) ... بار سوم دیگه تو دستی ملخک !!!!

    50 دلار برای یک چیز نه چندان ملزوم قابل توجیه هست ... تازه خرید های صوتی هم برات انجام میده ... اما این همه پول به این اسپیکر بدی بعد خاص ترین قابیلتش اینه که بتونی به مخاطبینت پیغام بفرستی !!!! ... خوب همون گوشی رو از جیبت در میاری میفرستی دیگه ... تازه اونم دستیار صوتی داره ... خوبی اکو اینه که دیگه لازم نیست برن تو سایت یا اپ امازون بالا پایین ... یعنی یک چیز جدید براشون به ارمغان میاره ...
    مطمئنا کسی که علاقه مند به موسیقی بوده باشه ... تا الان یک دستگاه پخش با کیفیت برای خودش خریده ... یا کنار تی وی یک سینما خانگی چیزی داره که اکو رو بهش وصل کنه و صدایی هزاران برابر با کیفیت تر از هوم پاد بفرسته ...

    به معنای واقعی این محصول اپل رو موفق نمیبینم ... تو آیفون اولین بود ... یک عالمه اپ داشت .. کارش گرفت .. تو ساعت اگر اولین نبود باز به خاطر اپ های گوشی و سیستم عامل اندروید واچ و تایزن و چند دستگی اونها و باز یک سهامی از بازار رو گرفت ... که الان اصلا همه میگن کلا ساعت هوشمند چیز بیخودی هست ... اما اسپیکر ؟ .. فکر کرده میخواد چکار بکنه ؟ با این سیری داغون و محدود ؟ اپ داره ؟ فروشگاه داره ؟ دستگاه سازگار داره ؟ هیچی نداره چی پشتیبان داره ؟
    یکی سیری بخواد میره رو گوشیش و رو مک اش باهاش کار میکنه ...

  • Jsph1010
    Jsph1010 | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    99 درصد افراد از آمار ارائه شده در این پست چیزی نفهمیدند ?

  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    این بشر که هوم پاد میخرن با این پول میتونن خیلی کارهای دیگه بکنن مثلا آیفون اس ای بگیرن یا یک کنسول نسل هشتمی بگیرن یا دو تا اسپیکر جی بی ال بگیرن به هم وصل کنن (و با آپدیت جدید از سیری روش استفاده کنن) یا اپل واچ بگیرن یا ....

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    کمرم شکست با این تیتر!
    یاده یکی از دبیرای دوران مدرسه افتادم منو نگاه میکرد بغل دستیمو کتک میزد ?

مطالب پیشنهادی