ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 8 سامسونگ را درون قاب محافظ جدیدش ببینید

اگر آیفون های امسال اپل را کنار بگذاریم، به یقین می توان گفت فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 حجم اصلی اخبار و شایعات دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. امروز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

اگر آیفون های امسال اپل را کنار بگذاریم، به یقین می توان گفت فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 حجم اصلی اخبار و شایعات دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. امروز نیز طبق روال گذشته، رندرهای جدیدی از این موبایل منتشر شده که با طرح های قبلی کاملاً همخوانی دارند.

این تصاویر از طریق یکی از سازندگان لوازم جانبی فاش شده که با استفاده از ابعاد دقیق و چیدمان کلی درگاه های گلکسی نوت 8، قاب محافظی را برای آن طراحی کرده است.

در این عکس ها می بینیم نمایشگر بیکران، وجه مشخصه پرچمداران امسال سامسونگ، در نوت 8 نیز حضور دارد و خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست. سه دکمه در سمت چپ دستگاه به تنظیم حجم صدا و فراخوانی دستیار دیجیتالی کمپانی کره ای یعنی بیکسبی اختصاص دارند.

در پایین دستگاه شاهد درگاه 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB-C، خروجی اسپیکر، و البته روزنه مخصوص قلم S-Pen هستیم که به صورت فشرده در کنار هم جای گرفته اند.

در پشت موبایل که بخش هیجان انگیز ماجراست، ماژول دوربین دوگانه را می بینیم که به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار دارند و فلاش LED دوگانه و حسگر اثر انگشت نیز آنها را همراهی می کنند.

گفتنیست تمام جزئیات فوق، با تصاویر و رندرهای پیشین مطابقت دارند و به نظر می رسد در زمان رونمایی گلکسی نوت 8 در پایان شهریور ماه، کم و بیش با چنین شکل و شمایلی روبرو خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

    ایرانییا فقط بلدن انتقاد منفی بکنن .به این میگن طراحی و پیشرفت لیاقتشو داره کره جنوبی تو هر زمینه ای پیشرفت کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی