ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشکلات نرم افزاری جدید و احتمال عدم حضور بعضی از قابلیت های کلیدی در آیفون 8

بر اساس گزارشات جدید با نزدیک شدن به تاریخ معرفی آیفون 8، طراحان و مهندسان اپل با جنب و جوش زیادی در حال رفع برخی از مشکلات نرم افزاری موجود در موبایل مورد بحث هستند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

بر اساس گزارشات جدید با نزدیک شدن به تاریخ معرفی آیفون 8، طراحان و مهندسان اپل با جنب و جوش زیادی در حال رفع برخی از مشکلات نرم افزاری موجود در موبایل مورد بحث هستند تا از تأخیر احتمالی در عرضه محصول پیشگیری نمایند.

طبق اخبار منتشر شده از منابع آگاه درون شرکت، به دلیل مشکلات مذکور نوعی حس ترس و نگرانی در فضای کمپانی حاکم شده چرا که در صورت عدم حل و فصل به موقع ماجرا، احتمالاً آیفون 8 در زمان عرضه از بعضی از ویژگی های کلیدی و مهم خود محروم خواهد بود.

یکی از قابلیت هایی که ممکن است با تاخیر عرضه شود، شارژ بی سیم بوده که بنا بر شایعات قبلی از طریق یک شارژر مجزا که به صورت جداگانه فروخته می شود، در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

البته پیش از این نیز احتمال عرضه دیر هنگام قابلیت مذکور در آیفون 8 وجود داشت اما اخبار جدید، دلیل چنین تاخیری را مشکلات نرم افزاری (و نه سخت افزاری) اپل می دانند.

اپل می تواند قابلیت های جدید را بعداً از طریق آپدیت نرم افزاری فعال کند

سنسور سه بعدی دوربین جلو نیز یکی دیگر از قابلیت های آیفون 8 است که برای تشخیص چهره به کار رفته و احتمالاً به خاطر مسائل مربوط به توسعه نرم افزار، با مشکل عرضه به موقع مواجه خواهد شد. البته بر اساس نظر تحلیلگران، اپل می تواند سخت افزار مربوطه را در محصول خود قرار داده و بعداً از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری، قابلیت های جدید را فعال نماید.

گفتنی است با توجه به شایعات متفاوتی که تا کنون راجع به آیفون 8 منتشر شده، و همچنین با در نظر داشتن این مسئله که معمولاً کمپانی های سازنده تلفن همراه چند هفته پیش از معرفی، محصول نهایی را تکمیل کرده و آماده رونمایی می کنند، قضاوت نهایی درباره ویژگی های موجود در آیفون بعدی اپل واقعاً دشوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی