ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن ویژه نمایشگاه الکامپ 96 آماده بهره‌ برداری شد

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. امسال نیز به رسم هر سال نمایشگاه از تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد پذیرای عموم مردم خواهد بود و قرار است که اپلیکیشن ویژه نمایشگاه نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

نمایشگاه از تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد پذیرای عموم مردم خواهد بود

با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، از امسال سامانه نمایشگاهی اپکس به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ خدمات می‌دهد. در بخش بازدید‌کنندگان، علاقه‌مندان می‌توانند با جستجو بر روی نقشه نمایشگاه غرفه مورد نظر خود را یافته و از مسیریابی سیستم با دسترسی آسان و سریع به هدف خود برسند.

دریافت بارکد منحصر به فرد پس از ثبت نام و استفاده در تمامی نمایشگاه ­ها، دنبال کردن شرکت­ ها و غرفه ­داران در نمایشگاه­های مختلف، جستجوی غرفه‌داران بر اساس نام، گروه کالایی یا سالن محل استقرار، نمایش محل غرفه بر روی نقشه و مسیریابی و هدایت به سمت آن، ارسال پیام به مشارکت کنندگان، ارائه درخواست نمایندگی، دانلود فایل‌ های کاتالوگ و بروشور، مشاهده فهرست کالاها وخدمات مشارکت کننده، مشاهده گالری تصویری و ویدئویی مشارکت کننده، ثبت بازدید هنگام بازدید از غرفه و گزارش گیری از تعداد غرفه‌های حاضر در نمایشگاه و غرفه‌های بازدید شده از جمله خدمات اپلیکیشن ویژه بازدیدکنندگان الکامپ است.

شرکت­ ها و غرفه ­داران نیز با استفاده از اپلیکیشن ویژه مشارکت کنندگان می‌توانند به امکاناتی چون اسکن بارکد بازدیدکننده و نمایش آنلاین و لحظه‌ای اطلاعات، فهرست و مشخصات بازدید کنندگان ثبت شده، نمایش بر روی نقشه و مسیریابی، پنل اختصاصی مدیریت پروفایل (تحت وب)، مدیریت پروفایل شرکت و مدیریت کالا و خدمات، دریافت و مشاهده پیام از کاربران، ارسال اعلان به دنبال کنندگان خودشان، دریافت و مشاهده درخواست‌های نمایندگی، مدیریت گالری با امکان افزدون تعداد نامحدود عکس و ویدئو و صفحه وب اختصاصی دست یابند.

نسخه اندروید اپلیکیشن بازدیدکنندگان الکامپ را می توانید از اینجا و نسخه ویژه مشارکت کنندگان را از این لینک دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • esio
    esio | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    با این همه ادعا نسخه گوگل پلی نداره؟

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    امکانات خوبی داره (اگه به همون خوبی که توضیح دادن کار کنه)
    فقط به نظرم "اسکن بارکد بازدیدکننده" یکم عجیبه. اینکه وایسم و اسکن بشم حس خوبی بهم نمیده.

مطالب پیشنهادی