ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ هر دو مدل گلکسی اس 9 را به پنل های لمسی in-cell مجهز می کند

در اقدامی ناامید کننده برای زنجیره تأمین سامسونگ، این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا در هر دو مدل پرچمدار سال آینده خود یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن، از تکنولوژی لمسی in-cell ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

در اقدامی ناامید کننده برای زنجیره تأمین سامسونگ، این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا در هر دو مدل پرچمدار سال آینده خود یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن، از تکنولوژی لمسی in-cell ساخت خودش استفاده نماید.

در این فناوری که به نام Y-OCTA معروف است، لایه لمسی با پنل نمایشگر OLED انعطاف پذیر ادغام شده و علاوه بر کاهش ضخامت، هزینه های تولید این قطعه حیاتی را هم تا حدود 30 درصد کاهش خواهد داد.

در حال حاضر گلکسی اس 8 از چنین قابلیتی استفاده می کند، در حالی که مدل پلاس و همچنین گلکسی نوت 8 از آن بی بهره اند و به لایه های تاچ معمولی روی نمایشگر مجهز شده اند. دلیل این وضعیت، ناتوانی شرکت های سازنده در تأمین ظرفیت کافی برای این نوع صفحه نمایش عنوان شده است.

با این حال، منابع آگاه می گویند هر دو پنل 5.77 و 6.22 اینچی که در گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن به کار می روند، فناوری Y-OCTA را در خود دارند، و مهم تر اینکه سامسونگ خودش این پنل ها را می سازد.

بخش تولید نمایشگر سامسونگ در سال آینده از ظرفیت 4-3 میلیون، به 10 میلیون قطعه در ماه می رسد که با این میزان افزایش در حجم تولید، تقریباً تمامی نیاز محصولاتش را به صورت داخلی تأمین خواهد کرد.

با توجه به کاهش هزینه تولید نمایشگر در این روش، رویکرد سامسونگ کاملاً منطقی به نظر می رسد و می تواند حاشیه سود آنها از فروش موبایل را باز هم افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    ترجمه متن غلطه، اولش گفته: در پی یک خبر ناامید کننده برای تامین کنندگان قطعات سامسونگ، سامسونگ خودش قصد تامین این قطعات رو داره ...

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    bebakhshid manzooram aqaye moghaddasi bood

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی