ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات و تصاویر از نسل تازه بی ام و X4 M POWER؛ سوپر کراس اووری برای فتح بازار

عکس های جاسوسی از نسل جدید بی ام و X4 در کارخانه این شرکت در اسپارتانبورگ ایالت کارولینای شمالی شکار شده است. با توجه به خروجی اگزوز های 4 گانه و اینترکولر بزرگ قرار گرفته ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

عکس های جاسوسی از نسل جدید بی ام و X4 در کارخانه این شرکت در اسپارتانبورگ ایالت کارولینای شمالی شکار شده است.

با توجه به خروجی اگزوز های 4 گانه و اینترکولر بزرگ قرار گرفته در پشت جلو پنجره با یک M واقعی دیگر طرف هستیم و برنامه ارتقا این نسل تنها به یک کیت بدنه M ختم نخواهد شد.

سیستم تعلیق نزدیک تر به زمین، اسپویلر عقبی، چرخ های بزرگ تر مجهز به لاستیک بریجستون و سیستم ترمز جدید دیسکی سوراخ شده به همراه کلیپرهای ترمز عظیم نشان دهنده این است که با یک محصول 6 دانگ از سوی بخش ارتقا و تیونینگ بی ام و موسوم به M طرف هستیم.

نسل بعدی بی ام و x4 از موتور6 سیلندر خطی به حجم 3 لیتر موسوم به S58 قدرت خواهد گرفت که یک موتور تویین توربوشارژر است.

این موتور که به احتمال بسیار زیاد در هر دو مدل X4 M و X3 M استفاده خواهد شد دارای حداکثر قدرتی معادل 450 اسب بخار خواهد بود. نسل قبلی این موتور یعنی S55 دارای حداکثر قدرتی معادل 425 اسب بخار بود که در هر دو مدل M3 و M4 استفاده شده بود.

تولید این خودرو از اوایل سال 2018 میلادی آغاز خواهد شد. به همین دلیل مدل M آن در اواخر سال 2018 با مدل 2019 عرضه خواهد شد. نسل جدید این خودرو که ظاهری کوپه مانند در دنیای SUV ها دارد به نسبت نسل فعلی خودروی بزرگ تری خواهد بود.

با توجه به گرایش عمومی مشتریان به سمت خودروهای کراس اوور و SUV می توان با اطمینان گفت که مدل های اسپرت از چنین خودروهایی از بازار پر رونقی برخوردار خواهند بود و ب ام و به عنوان صاحب سبکی در ساخت خودروهای اسپرت قصد دارد تا حداکثر استفاده را از چنین بازاری ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی فتحی
    مهدی فتحی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

    بعله?

مطالب پیشنهادی