ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیت بیت از ساعت هوشمند ورزشی Ionic رونمایی کرد

در اردیبهشت ماه امسال شایعاتی مبنی بر معرفی یک ساعت هوشمند ورزشی از کمپانی «فیت بیت» منتشر شد که محصولی را با بدنه آلومینیومی یکپارچه و بندهای قابل تعویض نشان می داد. [digipullqoute place="right"]Ionic تا ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

در اردیبهشت ماه امسال شایعاتی مبنی بر معرفی یک ساعت هوشمند ورزشی از کمپانی «فیت بیت» منتشر شد که محصولی را با بدنه آلومینیومی یکپارچه و بندهای قابل تعویض نشان می داد.

Ionic تا عمق 50 متری ضد آب است

حال این شایعات به حقیقت پیوسته و شرکت مذکور، از نخستین ساعت هوشمند ورزشی خود تحت عنوان «Ionic» رونمایی کرده است؛ پوشیدنی مورد بحث برای مشتریانی طراحی شده که ویژگی های یک ساعت هوشمند کامل را در کنار مقاومت و قابلیت های یک مچ بند ورزشی می خواهند.

از همین رو، Ionic به بدنه ای با دوام و با مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متری مجهز شده، و از سنسور «SpO2» برای سنجش اکسیژن خون و همچنین GPS بهره مند بوده و می تواند فعالیت های ورزشی کاربر را ثبت و تحلیل کند.

طبق اعلام رسمی فیت بیت، محصول جدید عمر چهار روزه باتری را در شرایط کاربری استاندارد تضمین نموده و قابلیت پخش موسیقی و نمایش اعلان های تلفن همراه را نیز دارد.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن های مخصوص Ionic از فروشگاه «Fitbit App Gallery» بوده و پس از عرضه SDK محصول مورد بحث به توسعه دهندگان در ماه آینده، به مرور زمان بر تعداد آنها افزوده خواهد شد.

ساعت هوشمند ورزشی Ionic در سه رنگ نقره ای، مشکی و نارنجی (با بند آبی) و با قیمت 295 دلار به فروش خواهد رسید که برای سفارش بندهای اضافی، مبلغ 30 دلار به رقم اصلی اضافه شده که این مقدار برای بندهای چرمی معادل 60 دلار خواهد بود.

گفتنی است محصول جدید فیت بیت با نسخه های به روز اندروید و iOS سازگار بوده، و احتمالاً یک نسخه ویژه از آن با همکاری آدیداس در سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی