ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون های جدید توشیبا، قادر به آپ اسکیل 4K بوده و از دستیار الکسا پشتیبانی می کنند

کمپانی توشیبا به تازگی از چندین تلویزیون منحصر به فرد در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرده که از جمله آنها می توان به خانواده تلویزیون هایی سازگار با دستیار الکسا، یک تلویزیون بدون حاشیه و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

کمپانی توشیبا به تازگی از چندین تلویزیون منحصر به فرد در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرده که از جمله آنها می توان به خانواده تلویزیون هایی سازگار با دستیار الکسا، یک تلویزیون بدون حاشیه و مجموعه ای از تلویزیون های OLED با پشتیبانی از HDR اشاره کرد. تمام این محصولات تازه، قیمت بسیار بالایی دارند؛ البته نه در حد  و اندازه تلویزیون های خمیده و 10 هزار دلاری سامسونگ، اما به مراتب بالاتر از قیمت گذاری برندهایی نظیر Westinghouse که اساساً به دنبال کاهش قیمت حداکثری به ازای هر اینچ بدون فدا کردن برخی قابلیت ها است.

مجموعه تلویزیون های سازگار با الکسای توشیبا، با اپلیکیشن الکسا روی اسمارت فون ها ادغام می شوند. این تلویزیون ها، ابعادی بین 43 الی 75 اینچ دارند و می توانند محتویاتی با رزولوشن پایین را آپ اسکیل کرده و به رزولوشن 4K برسانند. این تلویزیون ها همچنین به سیستم عامل هوشمند TV OS هم تجهیز هستند که می تواند برای دانلود اپلیکیشن ها، به استور Opera TV متصل شود.

از سوی دیگر، توشیبا از دو تلویزیون OLED بسیار زیبا همراه با Dolby HDR10 نیز رونمایی کرده است. این دو مدل، 65 و 55 اینچ بوده و هردو از رزولوشن 4K و آپ اسکیل پشتیبانی می کنند. این تلویزیون ها قادر به نمایش 1024 سایه از هر رنگ هستند و 99 درصد از گاموت رنگی DCI-P3 را به نمایش می گذارند.

و در نهایت، با معرفی تلویزیونی 75 اینچی دیگری، توشیبا به کار خود در IFA 2017 پایان داد. این تلویزیون غول آسا تمام قابلیت های تلویزیون های قبلی را در خودی جای داده اما از الکسا پشتیبانی نمی کند و به اندازه تلویزیون های قبلی باریک نیست. علاوه بر HDR10، نمایش 99 درصد گاموت DCI-P3، آپ اسکیل 4K و پشتیبانی از TV OS، آخرین تلویزیون توشیبا قابلیتی به نام Screenshare نیز دارد که به برخی دیوایس ها، مانند موبایل ها و تبلت های اندرویدی اجازه می دهد محتویات فعلی را روی نمایشگر بزرگ منعکس کنند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی