ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تکنولوژی نیسان برای خودروهای SUV؛ آینه عقب مجهز به نمایشگر

نیسان آرامادا برای سال 2018 به مجموعه تکنولوژی های جدیدی مجهز شده است که شامل یک آینه مجهز به نمایشگر متصل به دوربین دنده عقب می شود. در میان آنها می توان به آینه های ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

نیسان آرامادا برای سال 2018 به مجموعه تکنولوژی های جدیدی مجهز شده است که شامل یک آینه مجهز به نمایشگر متصل به دوربین دنده عقب می شود.

در میان آنها می توان به آینه های هوشمند مخصوص دید عقب خودرو اشاره کرد، که با مدل پلاتینیوم عرضه می شود اشاره کرد.

یک دوربین قسمت عقب خودرو قرار گرفته که راننده برای بهره مندی از آن کافی است شاسی زیر اینه عقب خود را یک بار لمس کند تا بتواند بین اینه معمولی و دوربین عقب سوئیچ کند.

این تکنولوژی شاید در نگاه اول بیهوده به نظر برسد اما خریداران یک SUV همانند ارامادا دیگر نگرانی از بابت مسدود شدن دید عقب خود توسط سرنشین ها یا وسایل نخواهند داشت.

همچنین نیسان مجموعه چند رسانه ای درون خودرو شامل صفحه نمایش 8 اینچی  را اپدیت کرده است و حالا بهبود هایی در بخش تشخیص صدا، ارسال پیام های گفته شده توسط راننده و پشتیبانی از سیستم SiriusXM در مورد اطلاعات راه ها، اب و هوا، میزان قیمت سوخت در هر ایالت و…. حاصل شده است.

از جمله تغییرات جزئی به وجود امده اضافه شدن تعداد پورت های USB است که باعث می شود تا سرنشین ها راحت تر بتوانتد دستگاه های خود را به خودرو متصل کنند.

سال گذشته پس از تست و بررسی ارمادا تنها موضوعی که واقعا باعث آزار بود سیستم و رابط کاربری این خودرو بود که قطعا جلوی سیستم MyLink شورولت و Sync 3 فورد حرفی برای گفتن نداشت، اما حالا به نظر می رسد که این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده باشد.

نیسان ارامادا 2018 از لحاظ قدرتی با مدل قبلی خود تفاوت ندارد، یک موتور 5.6 لیتری V8 با توان 390 اسب بخار و 534 نیوتن بر متر وظیفه به تحرک در اوردن این SUV را دارد.

همچین گیربکس 7 سرعته اتوماتیک تنها گزینه موجود برای انتخاب است اما مشتریان می توانند بنا به خواسته خودشان مدل تک دیفرانسیل یا چهار چرخ متحرک را انتخاب کنند. همچنین این خودرو توان حمل بار تا 3856 کیلو را نیز دارد.

قیمت پایه  46795 دلار برآورد شده است و برای مدل پلاتینیوم چهار چرخ متحرک فول اپشن این مقدار به 62785 دلار خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی