ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی گزارش مالی مقدماتی خود را برای سه ماهه سوم 2017 منتشر کرد

در اکتبر یعنی دهمین ماه میلادی به سر می بریم و به زودی شاهد گزارش عملکرد سه ماهه سوم سال 2017 شرکت های مختلف خواهیم بود. در همین رابطه ال جی الکترونیکس اطلاعات اولیه ای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۱

در اکتبر یعنی دهمین ماه میلادی به سر می بریم و به زودی شاهد گزارش عملکرد سه ماهه سوم سال 2017 شرکت های مختلف خواهیم بود. در همین رابطه ال جی الکترونیکس اطلاعات اولیه ای را در مورد عملکرد مالی اش در ماه های ژوئیه تا سپتامبر (دهم تیر تا هشتم مهر) منتشر ساخته است.

در این گزارش آمده است که فروش کل مجموعه ال جی به 15.2 تریلیون وون کره جنوبی برابر با 13.3 میلیارد دلار خواهد رسید، در حالی که پیش بینی می شود درآمد عملیاتی آنها رقمی نزدیک به 516.1 میلیارد وون برابر با 454.4 میلیون دلار را نشان دهد. البته این اعداد و ارقام به منزله نتایج نهایی نیستند.

با در نظر گرفتن این اطلاعات، درآمد عملیاتی ال جی در مقایسه با سه ماهه گذشته حدود 22.3 درصد کاهش یافته در حالی که فروش آنها 4.6 درصد بیشتر شده است. مقایسه این نتایج با مدت مشابه سال قبل (2016) کاملاً رضایتبخش است و افزایش 82.2 درصدی سود و افزایش 15.2 درصدی درآمد آنها را نشان می دهد.

گفتنیست طی روزهای آتی گزارش مالی رسمی و نهایی ال جی برای سه ماهه سوم سال جاری میلادی منتشر می شود و باید دید آیا کسب و کار موبایل آنها توانسته به نتیجه خوبی دست یابد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nexaen
    nexaen | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    در اکتبر به سر میبریم - و نوامبر یازدهمین ماه میلادی است.

مطالب پیشنهادی