ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم از مدل جدید پرینتر فوری برای چاپ تصاویر موبایل رونمایی کرد

فوجی فیلم امروز نسخه سوم پرینترهای فوری موبایل به نام  «Instax Share SP-3» را معرفی کرد. این کمپانی تابستان گذشته مدل جدیدی از فیلم «Instax» را معرفی کرده بود و حالا قصد دارد امکان پشتیبانی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۵

فوجی فیلم امروز نسخه سوم پرینترهای فوری موبایل به نام  «Instax Share SP-3» را معرفی کرد. این کمپانی تابستان گذشته مدل جدیدی از فیلم «Instax» را معرفی کرده بود و حالا قصد دارد امکان پشتیبانی از آنها را در این پرینترهای بی سیم کوچک نیز فراهم کند.در صورتی که با پرینترهای فوری فوجی فیلم آشنایی ندارید باید گفت که پرینترهای سری Instax Share از قابلیت همگام سازی بی سیم با اسمارت فون و چاپ سریع تصاویر برخودار هستند.

گفتنی است علی رغم اینکه پرینتر SP-3 از فیلم جدید «Instax Square» پشتیبانی می کند، اما رول کار آن همانند مدل قبلی بوده و مزایا و معایب آن را به ارث برده است.

برای مثال در کنار مزیت های مثل سرعت چاپ بالا (حدود 10 ثانیه)، سازگاری با اکثر موبایل ها و شبکه های اجتماعی و کیفیت مناسب چاپ، معایبی از قبیل اپلیکیشن نه چندان کارامد قرار دارند.

مدل جدید علاوه بر گزینه کلاژ، امکان اضافه کردن متن را نیز فراهم کرده با این حال سفارشی سازی آن از انتخاب رنگ فراتر نمی رود.

پرینتر Instax Share SP-3 در آذرماه عرضه خواهد شد و با دو رنگ سفید و مشکی به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی