ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات و تصاویر وان پلاس 5T پیش از رونمایی لو رفت

در حالی که هنوز 24 ساعت از اعلام رسمی نام پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس نگذشته است، وب سایت آلمانی «زدنت» اطلاعات این موبایل و تصاویری از آن را منتشر کرده است. در این تصاویر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

در حالی که هنوز 24 ساعت از اعلام رسمی نام پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس نگذشته است، وب سایت آلمانی «زدنت» اطلاعات این موبایل و تصاویری از آن را منتشر کرده است.

در این تصاویر وان پلاس 5T با مدل قبلی آن، گلکسی S8 و شیائومی می میکس 2 مقایسه شده اند.این اسمارت فون به نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 مجهز است.

وان پلاس 5T ابعادی برابر با 156.1 در 75 در 7.53 میلی متر دارد، بنابرین علی رغم اینکه نمایشگر آن نیم اینچ از وان پلاس 5 بزرگتر است اما ابعاد آن تفاوت چندانی با مدل قبل ندارد.اگر نمایشگر بزرگتر و تعبیه سنسور اثر انگشت در پنل عقب را نادیده بگیریم، دیگر مشخصات سخت افزاری این موبایل با نسخه قبلی یکسان است کما اینکه قلب تپنده آن همان اسنپدراگون 835 خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری وان پلاس 5T

بر این اساس پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس در دو مدل با 6 و 8 گیگابایت رم عرضه می شود که به ترتیب دارای 64 و 128 گیگاباتی حافظه داخلی هستند. از دیگر مشخصات آن هم می توان به دوربین دوگانه عقب با قابلیت ثبت تصاویر پرتره، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و نرم افزار اختصاصی «Oxygen OS» مبتنی بر اندروید نوقا اشاره کرد.

این موبایل قرار است همین پنجشنبه به صورت رسمی معرفی شده و از سه شنبه هفته آینده به بازار راه پیدا کند با این حال قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Farzinati
    Farzinati | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    حالا درسته واسه راحتی گوشیا دارن دراز میشن دیگه درازشدن شارژ برا چیه

  • | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    متوجه نمی شم چرا این کمپانی تو بخش باتری خساست به خرج می ده!

مطالب پیشنهادی