ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بیانیه شرکت مدیران خودرو: “تکذیب خبر وجود خودروهای غیر استاندارد چری در گمرک”

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو؛ این شرکت خبری مبنی بر وجود 600 دستگاه خودروی چینی در گمرک شهید رجایی که متعلق به برند چری بوده اند، را تکذیب می نماید، چراکه اولا ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو؛ این شرکت خبری مبنی بر وجود 600 دستگاه خودروی چینی در گمرک شهید رجایی که متعلق به برند چری بوده اند، را تکذیب می نماید، چراکه اولا خودروهای چری در حال حاضر در کشور تولید میشوند و این شرکت فعلا برنامه ایی برای واردات خودرو نداشته و به عنوان بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شناخته می شود.

از سوی دیگر این شرکت اصلا اقدام به واردات خودرویی نکرده است، قطعا اشتباه از سوی گمرک در اعلام برند خودرو بوده که احتمالا منبع مذکور شناختی از برندهای چینی نداشته است.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می ‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز نمود. این شرکت یکی از زیر مجموعه ‌های شرکت کرمان خودرو است.
از سوی دیگر کلیه محصولات چری در ایران دارای مجوزها و استانداردهای روز هستند، سال گذشته شرکت مدیران خودرو با تولید و فروش بیش از 50000 دستگاه خودرو لقب پر فروش ترین خودروساز خصوصی داخلی و بیشترین میزان رشد را از آن خود نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۳ آذر ۱۳۹۶

    خخخخخخ وارداتیاشم همه بی کیفیت و غیر استاندارد جهانی هستن نه استاندارد ایرانی که کلا کشکه

مطالب پیشنهادی