ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو
ویجیاتو - بازی

فروش نینتندو سوییچ از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت

عملکرد خوب جدیدترین کنسول نینتندو در بازار جهانی ادامه داشته و طبق آخرین گزارش مالی منتشر شده توسط این شرکت، نینتندو سوییچ تا کنون بیش از 10 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان به فروش رفته ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

عملکرد خوب جدیدترین کنسول نینتندو در بازار جهانی ادامه داشته و طبق آخرین گزارش مالی منتشر شده توسط این شرکت، نینتندو سوییچ تا کنون بیش از 10 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان به فروش رفته است.

بر اساس گزارش مالی نینتندو در ماه سپتامبر میلادی، کنسول نینتندو سوییچ 7.5 میلیون دستگاه در جهان به فروش رسیده بود و طبق جدیدترین اطلاعات، طی مدت زمانی دوماهه، 2.5 میلیون واحد دستگاه دیگر هم به آمار قبلی اضافه شده است.

به نظر می رسد که عملکرد فوق العاده این کنسول در روز جمعه سیاه نیز تاثیر زیادی روی آمار 10 میلیونی فعلی گذاشته است.

بر اساس آمار فروش فعلی، نینتندو پیش بینی می کند که میزان فروش این کنسول تا انتهای ماه مارس سال آینده میلادی به 14 میلیون دستگاه نزدیک شود. در صورت رسیدن سوییچ به این عدد، این کنسول تنها در عرض یک سال، عملکرد بهتری از فروش کل کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii U داشته است.

اگر نینتندو سوییچ در انتهای ماه مارس نیز طبق پیش بینی های انجام شده، فروشی 2.7 میلیون دستگاهی را تجربه کند، با رقم کلی 16.74 میلیون واحدی، به کنسول گیم کوب با آمار 21.74 میلیون دستگاه فروش نزدیک خواهد شد.

کنسول Wii با فروش بیش از صد میلیون دستگاه تا کنون بهترین عملکرد را میان کنسول های این کمپانی ژاپنی داشته و واضح است که ادامه عملکرد فوق العاده سوییچ در بازار بین المللی، شکستن رکورد پرفروش ترین کنسول تاریخ کمپانی نینتندو را توسط سوییچ امکان پذیر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    wow
    عالیه

مطالب پیشنهادی