ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط جدید فروش BYD S6 با پیش پرداخت ده میلیون تومان

شرکت کارمانیا نماینده کمپانی BYD در کشورمان در تازه ترین شرایط فروش مدل S6، تسهیلات فراوانی را برای مشتریان در نظر گرفته است که شامل پیش پرداخت 10 میلیون تومانی برای این محصول 99.7 میلیون ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

شرکت کارمانیا نماینده کمپانی BYD در کشورمان در تازه ترین شرایط فروش مدل S6، تسهیلات فراوانی را برای مشتریان در نظر گرفته است که شامل پیش پرداخت 10 میلیون تومانی برای این محصول 99.7 میلیون تومانی می شود.

BYD S6

بی وای دی اس 6 (BYD S6) خودروی شاسی بلند چینی است که از موتور 4 سیلندر 2400 سی‌سی با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 229 نیوتن‌متر بهره می ‌برد و این میزان قدرت توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کلاچ دوبل DCT با قابلیت تیپترونیک به چرخ‌ ها منتقل می ‌شود.

این خودرو دارای لیست کاملی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی بوده و با 3 سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد.

BYD S6

گفتنی است که بی وای دی S6 در تست ایمنی C-NCAP موفق به دریافت 5 ستاره شد تا اولین SUV چینی لقب بگیرد که توانسته 5 ستاره ایمنی را کسب کند.

کارمانیا در طرح تازه خود شرایط پیش فروش نقدی با زمان تحویل اسفند 96 را برای این خودرو در نظر گرفته است که در این طرح فروش مبلغ پیش پرداخت اول 10 و مبلغ پیش پرداخت دوم 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
همچنین سود مشارکت و انصراف در این طرح به ترتیب 15 و 12 درصد تعیین شده. شرایط دیگر فروش شامل پیش پرداخت 30 و 49 میلیون تومانی می شود که سود مشارکت در این حالت به ترتیب 16 و 18 درصد است.
BYD S6
شرایط پیش فروش اقساطی نیز برای BYD S6 در نظر گرفته شده است که مبلغ پیش پرداخت در آن ها 35 یا 25 میلیون تومان است و مدت اقساط 6، 12، 18، 24، 30 و 36 ماهه برای آن وجود دارد.
BYD S6 قیمت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    جاتون خالی رفتیم نمایندگی ثبت نام کنیم این ماشین رو،بعد ابعادشو دیدم زده طولش ۴۸۱ثانته،طول پارکینگمون رو گرفتم دیدم ۴۷۰ ثانته??خلاصه به همین مسخرگی منصرف شدیم از خریدش.

    • Gol pesar
      Gol pesar | ۱۹ دی ۱۳۹۶

      ثانت!؟

      • Amir_Safari
        Amir_Safari | ۱۹ دی ۱۳۹۶

        خخخ ضایع کردم

مطالب پیشنهادی