ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسکایپ برای افزایش امنیت خود از الگوریتم رمزنگاری استفاده خواهد کرد

خیلی از معروف ترین سرویس های پیام رسان ها همانند واتس اپ یا فیسبوک مسنجرز مدت هاست از الگوریتم سرتاسر (End-to-End) استفاده می کنند و به نظر می رسد که مایکروسافت هم بالاخره برای افزایش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

خیلی از معروف ترین سرویس های پیام رسان ها همانند واتس اپ یا فیسبوک مسنجرز مدت هاست از الگوریتم سرتاسر (End-to-End) استفاده می کنند و به نظر می رسد که مایکروسافت هم بالاخره برای افزایش امنیت اسکایپ می خواهد از همین روش کمک بگیرد.

در روش End-to-End تنها کسانی که با هم در ارتباط هستند می توانند پیام ها را بخوانند

با توجه به اطلاعات به دست آمده، ردموندی ها در همکاری با سیگنال خواهان رمزنگاری پیام های اسکایپ به صورت سرتاسر هستند. البته این قابلیت تنها برای بخش «گفت و گوهای شخصی» (Private Conversations) که فعلا در مرحله بتا به سر می برد فراهم است.

دسترسی به این قسمت نیز با آیکون + اسکایپ ممکن می شود. بعد از کلیک روی این آیکون و انتخاب Private Conversation، لیستی از مخاطبینی که می خواهید با آن ها یک گفت و گوی شخصی داشته باشید به نمایش در می آید. حالا کافیست مخاطب را انتخاب کنید تا دعوت نامه ای مبنی بر حضور در چت شخصی برای او ارسال می شود.

تاریخ انقضا دعوت نامه هفت روز است. بنابراین اگر در این مدت کاربر آن را قبول کند، گفت و گو صورت گرفته و با کمترین نگرانی می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. البته بعد از اتمام چت هم قابلیت پاک کردن چت را دارید. هنوز مشخص نیست که بخش گفت و گوهای شخصی چه زمانی از مرحله بتا خارج می شود و به نسخه پایدار می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iran gnulinux
    iran gnulinux | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    مگه تا الان نبود? ? ?

مطالب پیشنهادی