ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

برنامه ایران خودرو برای کاهش تاخیر ها و افزایش تولید پژو 2008 در سال 97

مشتریان از تاخیر در تحویل های پژو 2008 ناراضی هستند اما گویا این شرایط در سال 97 تغییر خواهد کرد. حسين نجاری (مدير عامل ساپكو) در اين نشست با قطعه سازان پروژه ایکاپ كه با ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

مشتریان از تاخیر در تحویل های پژو 2008 ناراضی هستند اما گویا این شرایط در سال 97 تغییر خواهد کرد.

حسین نجاری (مدیر عامل ساپکو) در این نشست با قطعه سازان پروژه ایکاپ که با حضور مدیران پژو و ایکاپ و نمایندگان تامین کنندگان برگزیده پروژه ایکاپ برگزار شد، با بیان این که نخستین مرحله ارزیابی ها انجام شده و مراحل بعدی آدیت نیز به زودی آغاز خواهد شد، اظهار کرد: مشارکت سازندگان داخلی در ارزیابی ها از تمایل آنها برای پیشرفت و ارتقا برای همکاری با ایکاپ حکایت دارد.

پژو 2008

وی در ادامه از تولید بیش از هزار دستگاه پژو 2008 تا دی ماه خبر داد و افزود: تولید این خودرو در بهمن ماه 2500 دستگاه و در اسفندماه نیز 2500 دستگاه خواهد بود و برنامه تولید 26 هزار و 200 دستگاه از این خودرو در سال 97 در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که این همکاری مشترک (JV) با پژو زنجیره تامین در کشور تبدیل شود و از قطعه سازان داخلی نیز انتظار داریم تا برای افزایش عمق ساخت داخل و ارتقای کیفیت،‌ تمامی توان خود را به کار گیرند.

پژو 2008

پژو 2008 داراى پیشرانه 4 سیلندر به حجم 1598 سى سى است که مى تواند 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور تولید کند.

همچنین این خودرو داراى تجهیزاتى مانند فرمان برقی، تهویه مطبوع دوگانه، سنسور نور، چراغ مخصوص روز، آینه های جانبی تاشو برقی، سنسور پارک در عقب، دوربین دید عقب، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، کروز کنترل، سنسور باران، صفحه نمایش 7 اینچی، 6 بلندگو، بلوتوث، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده ای و جمعاً 6 کیسه هوا است.

گفتنی است که قیمت پژو 2008 علیرغم قیمت گذاری حدود 105 میلیونی ایران خودرو حالا در بازار به حدود 130 میلیون تومان رسیده است و با توجه به افزایش قیمت ارز در طی چند ماه اخیر بعید نیست که در آینده نزدیک نیز شاهد افزایش قیمت پژو 2008 به بیش از 125 میلیون تومان به صورت کارخانه ای باشیم، در این صورت قیمت این خودرو در بازار احتمالا به رقمی در حدود 140 الی 150 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رویایی دارم
    رویایی دارم | ۹ بهمن ۱۳۹۶

    حتی عراق خراب شده با اونکه نه اقتصادی داره و نه امنیتی قیمت ارز اینجور بالا نمیره

  • مسعود
    مسعود | ۹ بهمن ۱۳۹۶

    عاشق امنیتمونم

مطالب پیشنهادی