ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواپیمایی سنگاپور
تکنولوژی

هواپیمایی سنگاپور برای مشتریان وفادارش فناوری مبتنی بر بلاکچین توسعه می دهد

در حالی که ارزش بسیاری از پول های دیجیتالی در روزهای اخیر افت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده ولی بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند به نوعی از فناوری های مرتبط با بلاکچین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

در حالی که ارزش بسیاری از پول های دیجیتالی در روزهای اخیر افت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده ولی بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند به نوعی از فناوری های مرتبط با بلاکچین بهره ببرند. در این راستا هواپیمایی سنگاپور قصد دارد برای مسافران وفادار خود فناوری مبتی بر بلاکچین را توسعه دهد.

بلاکچین که امروزه به عنوان فناوری به کار رفته در بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای رمز پایه شناخته می شود، می تواند در موارد دیگری نیز کاربرد داشته باشد. به عنوان نمونه پیشتر مسئولان سایت «اِوریپدیا» بزرگترین دایره المعارف انگلیسی جهان، اعلام کرده بودند که قصد دارند محتوای سایت خود را به فناوری بلاکچین منتقل کنند.

در این راستا هواپیمایی سنگاپور نیز قصد دارد از قابلیت های بلاک چین برای برنامه مسافران کثیر السفر «KrisFlyer» بهره ببرد. به این ترتیب مسافرانی که بیش از میزان مشخصی با این خط هوایی سفر می کنند و در رده وفادار به شمار می آیند، می توانند از اعتباری که در کیف پول دیجیتالی آنها قرار می گیرد برای خریدهای خرد استفاده کنند.

بلاک چین تلگرام

خطوط هوایی سنگاپور قصد دارد امکان هزینه کردن این اعتبار توسط مسافران را به واسطه شرکای تجاری خود فراهم کند. به این منظور اپلیکیشن ویژه ای نیز در نظر گرفته شده که قرار است در 6 ماه آینده در دسترس مسافران قرار گیرد. به گفته مقامات هواپیمایی سنگاپور توسعه این فناوری بر اساس ایده های امتحان پس داده ای انجام شده که با همکاری برخی از کمپانی ها از جمله مایکروسافت حاصل شده است.

به گفته مسئولین خط هوایی یاد شده، پیاده سازی این قابلیت تحت فناوری بلاکچین موجب می شود هواپیمایی سنگاپور بخش دیجیتالی کسب و کار خود را بهبود بخشد. همچنین به گفته مدیر عامل شرکت مذکور، این اقدامات در راستای هدف هواپیمایی سنگاپور برای پیشتازی در زمینه خطوط هوایی دیجیتالی انجام می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی