ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه TGC
ویجیاتو - بازی

شرایط ویژه حضور بازی‌سازان مستقل در رویداد بین‌المللی TGC 2018

به گفته بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به درخواست فراوان تیم‌های مستقل برای تسهیل شرایط حضورشان در رویداد بین المللی TGC، تیم برگزاری این رویداد شرایط ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته است. تصمیم هیئت اجرایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

به گفته بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به درخواست فراوان تیم‌های مستقل برای تسهیل شرایط حضورشان در رویداد بین المللی TGC، تیم برگزاری این رویداد شرایط ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته است.

تصمیم هیئت اجرایی تهران گیم کانونشن این بوده که یک پاویون مشترک در اختیار 10 بازی‌ساز مستقل قرار خواهد گرفت. تیم‌هایی این امکان را به دست می‌آورند که از تاسیس‌شان بیشتر از 2 سال نگذشته باشد و حداکثر دو پروژه تولید کرده باشند.

بازی‌سازان حاضر در این پاویون مشترک یک کانتر تبلیغاتی دریافت می‌کنند و می‌توانند بازی‌های خود را در معرض نمایش بگذارند. علاوه بر این اگر هر یک از تیم‌های برگزیده به فضای بیشتری نیاز داشته باشد می‌تواند از تخفیف 25 درصدی، علاوه بر تخفیف زودهنگام بهره‌مند شود.

TGC 2018

بنابراین در زمان تخفیف زودهنگام که همین حالا در جریان است، تیم‌های مستقل 45 درصد تخفیف دریافت می‌کنند و در صورتی که این بازه را از دست بدهند میزان تخفیف به همان 25 درصد کاهش می یابد.

متقاضیان این فرصت تا هفتم اردیبهشت وقت دارند که درخواست‌ خود را شامل معرفی تیم و زمان شروع فعالیت، معرفی اعضای تیم، اطلاعات تماس، پروژه‌هایی که در گذشته روی آنها کار کرده و پروژه‌ای که می‌خواهند در TGC معرفی کنند، به ایمیل contact@tehrangamecon.com ارسال کنند.

در انتخاب 10 تیم، مهم‌ترین معیار تصمیم‌گیری برگزارکنندگان، پروژه‌ای است که این تیم‌ها می‌خواهند در TGC به نمایش در آورند. اگر بازی منتشر شده، باید در ایمیل لینک بازی به مارکت و در صورتی که منتشر نشده، دموی قابل بازی ارسال شود.

دومین نمایشگاه TGC چهاردهم و پانزدهم تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می شود و در جریان آن، 80 سخنران ایرانی و خارجی به سخنرانی می پردازند. 30 ناشر بین‌المللی هم در این رویداد حضور می‌یابند و تیم‌های شرکت کننده، شانس ملاقات با این ناشران و ورود به بازار‌های بین‌المللی را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی