ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به صورت مخفیانه مشغول تشکیل استارتاپی فعال در حوزه گیمینگ اجتماعی است

به عنوان بخشی از تلاش های گوگل برای تشکیل شرکت های زیرمجموعه، این کمپانی به صورت مخفیانه مشغول ساخت استارتاپی فعال در زمینه گیمینگ اجتماعی است. به گفته منابع نزدیک به گوگل، موسس این استارتاپ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

به عنوان بخشی از تلاش های گوگل برای تشکیل شرکت های زیرمجموعه، این کمپانی به صورت مخفیانه مشغول ساخت استارتاپی فعال در زمینه گیمینگ اجتماعی است. به گفته منابع نزدیک به گوگل، موسس این استارتاپ جدید که Arcade نامیده می شود، مایکل سِیمن است. سیمن 21 ساله پیش از این در 17 سالگی به عنوان کارآموز در فیسبوک استخدام شده بود و سال گذشته این کمپانی را برای پیوستن به گوگل رها کرد.

نخستین اپلیکیشن استارتاپ Arcade قرار است طی تابستان امسال عرضه شود و المان هایی از بازی های «تریویا» را در خود جای خواهد داد؛ ژانری که گیمرها در آن به صورت انفرادی یا گروهی به پاسخدهی به سوالات مختلف پرداخته و با یکدیگر رقابت می کنند. یکی از سخنگویان گوگل وجود Arcade را تایید کرده و می گوید این استارتاپ «بر موبایل-گیمینگ با دوستان متمرکز است». با این حال جزییات بیشتری درباره محصولات Arcade منتشر نشده است.

Arcade قرار است پروژه ای درون واحد Area 120 گوگل باشد؛ واحدی که به کارمندان منتخب اجازه می دهد تا روی استارتاپ هایی کوچک کار کنند. بازی های Arcade به هیچ وجه با شبکه های اجتماعی فعلی ارتباط نخواهند داشت و در عوض کاربران می توانند با شماره موبایل خود ثبت نام کنند. گفتنی است که این بازی ها در راستای جاه طلبی های گوگل در زمینه شبکه های اجتماعی ساخته می شوند و بعد از ناکامی گوگل پلاس در رقابت با فیسبوک، این کمپانی می خواهد رویکردهای تازه را به بوته آزمایش بگذارد.

طبق روال همیشگی Area 120، سیمن بودجه ای برای استخدام کارمندانی در زمینه بازارایابی، طراحی و امور مالی دریافت خواهد کرد تا استارتاپ خود را با کمترین ریسک ممکن شکل دهد. شرکت های حاضر در این واحد می توانند در نهایت با گستره وسیع تری از واحدها و محصولات کمپانی ساکن مانتین ویو ادغام شوند و فعالیت های خود را گسترش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی