ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش BYD S7 ویژه ماه مبارک رمضان + جدول

شرکت "کارمانیا" به عنوان نمایندگی رسمی شرکت خودروسازی BYD چین در ایران، شرایط فروش 2 خودروی شاسی بلند خود یعنی "BYD S7" و "BYD S6" را ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرده است که در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

شرکت "کارمانیا" به عنوان نمایندگی رسمی شرکت خودروسازی BYD چین در ایران، شرایط فروش 2 خودروی شاسی بلند خود یعنی "BYD S7" و "BYD S6" را ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرده است که در ادامه جزییات این طرح فروش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
با توجه به جدول ارائه شده از سوی شرکت "کارمانیا"، می‌ توان شاهد فروش "BYD S7" به صورت پیش فروش بود که به صورت محدود در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. گفتنی است که برای عرضه این محصول به مشتریان، سود مشارکت 21 درصد، سود انصراف 12 درصد و همچنین مبلغ پیش پرداخت 70 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که مابقی آن پس از صدور دعوتنامه در "آذرماه 97" تعیین خواهد شد.
برای اطلاع از شرایط فروش BYD S6 با قیمت نهایی 114 میلیون و 700 هزار تومانی می‌ توانید به جدول زیر توجه داشته باشید.در بازار جهانی S6 با دو پیشرانه قابل سفارش است که شامل نمونه ‌های 2 لیتری و 2/4 لیتری می ‌شود. این خودرو، البته با نسخه ‌ی 2/4 لیتری در ایران حضور دارد.بى واى دى S7 پلتفرمى مشابه به S6 دارد ولى از نظر طراحى ظاهرى و بسیارى از مشخصات تفاوت فاحشى با S6 دارد. S7 به موتور ٢ لیترى توربو ٢٠۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قدرت آن را به چرخ هاى جلو منتقل مى ‌کند. این کراس اوور چینى در نسخه فول هفت صندلى در بازار ایران عرضه مى شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی