ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

المپیک ۲۰۲۰ توکیو
تکنولوژی

جایزه چشمگیر اینتل برای ارائه ایده در مورد کاربرد هوش مصنوعی در المپیک

اینتل طی بیانیه ای از توسعه دهندگان دعوت کرده تا ایده های خود درباره راه های استفاده از هوش مصنوعی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ارائه کنند. بخش های پیاده سازی هوش مصنوعی شامل عملیات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اینتل طی بیانیه ای از توسعه دهندگان دعوت کرده تا ایده های خود درباره راه های استفاده از هوش مصنوعی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ارائه کنند.

بخش های پیاده سازی هوش مصنوعی شامل عملیات اجرایی و لجستیک نیز می شود که در نهایت باید به ایجاد تجربه ای فراگیر و منحصر به فرد برای شرکت کنندگان منجر شود. افرادی که قصد شرکت در این رویداد را دارند طی سه هفته آینده باید ایده های خود را ارائه دهند و مواردی که در نهایت نظر مسئولان را به خود جلب کنند، برنده جایزه ده هزار دلاری خواهند شد.المپیک ۲۰۲۰ توکیو

این کمپانی در جریان برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ «پیونگ چانگ» با بهره گیری از فناوری های پیشرفته نماهای جذابی را خلق کرد. «تیمو لومه»، مدیر عامل خدمات بازاریابی و تلویزیونی «کمیته بین‌المللی المپیک» در این باره می گوید:

استفاده اینتل از هوش مصنوعی برای افزایش سطح بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و برقراری شکل جدیدی از ارتباط بین طرفداران و ورزشکاران، ما را هیجان زده خواهد کرد.

این کمپانی در ورزش های دیگر نیز نقش پررنگی را ایفا کرده که از این میان می توان به استفاده از ابزارهای پردازشی برای تولید نماهای منحصر به فرد در لالیگای اسپانیا اشاره کرد. همین دستاوردها باعث شده پیاده سازی پلتفرم هوش مصنوعی در مهد فناوری دنیا یعنی توکیو بر عهده اینتل قرار داده شود.

کارکنان «گروه محصولات هوش مصنوعی» این شرکت در حال تلاش برای توسعه سخت افزار، نرم افزار و دیگر ابزارهای لازم برای کمک به فعالان این حوزه هستند. «امیر خسروشاهی»، مسئول ارشد این گروه می گوید:

 از نظر عامه مردم ما در حال بازسازی یک مغز هستیم اما هدف ما فراتر از این است و در حال تولید نوع جدیدی از هوش مصنوعی هستیم که در زمینه هایی از قبیل تجارت، پزشکی و غیره توانایی درک داده را داشته باشد.

علاوه بر اینتل، کمپانی های ژاپنی نیز در حال توسعه زیرساخت لازم برای فیلمبرداری، پردازش و پخش محتوای بازی های المپیک با رزولوشن 8K هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی